جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فرمانداران و استانداران متخلف باید مجازات شوند

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 522592
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولان انتخابات اعم از فرمانداران، استانداران و بخشدارانی که در تخلفات دست داشتند باید مجازات شوند.
به گزارش جهان نيوز، زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، درباره تخلفات چشمگیر صورت‌گرفته در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: مسئولان انتخابات اعم از فرمانداران، استانداران و بخشدارانی که در این تخلفات دست داشتند، باید برخورد لازم با آنها صورت گرفته و برای پیشگیری از تکرار این تخلفات در انتخابات‌های آینده، قوه قضائیه قاطعیت لازم در برخورد با متخلفان را داشته باشد.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند رأی مردم حق الناس است و مسئولانی که در امر انتخابات دخیل هستند به‌خصوص وزارت کشور، موظف هستند که از این حق الناس صیانت کنند. انتظاری که از شورای نگهبان وجود دارد، این است که با متخلفان برخورد کند.

الهیان با بیان اینکه در این انتخاباتی که این دولت برگزار کرد، تخلفات متعددی صورت گرفت و دبیر محترم شورای نگهبان هم در بیانیه خودشان به این تخلفات اشاره داشتند، گفت: ما شعبه‌های انتخاباتی را داشتیم که ساعت‌ها با مشکل کمبود تعرفه مواجه بودند و خیلی‌ها در این شعب موفق به ریختن آرای خود در صندوق‌ها نشدند. حق مسلمی از آنها ضایع شد که شورای محترم نگهبان باید نسبت به این موضوع بررسی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *