پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش فرانسه به ساخت سومین کارخانه موشکی

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 521925
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در واکنش به خبر ساخت سومین کارخانه موشک بالستیک ایران، از این کشور خواست تا از اقدامات تنش‌آفرین خودداری کنند.
به گزارش جهان نيوز، «رومان نادال» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از ساخت سومین کارخانه موشک‌های بالستیک ایران ابراز نگرانی کرد.
بنابر گزارش شبکه خبری النشره، نادال از ایرانی‌ها خواسته است تا به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل احترام بگذارند و از اقدامات تنش‌آفرین در منطقه خودداری کنند. هر اقدامی در راستای موشک‌هایی که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند بنا بر قطعنامه 2231 شورای امنیت ممنوع است.

روز گذشته «امیر علی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از ساخت سومین کارخانه زیر زمینی موشک‌های بالستیک خبر داد.

این موضع‌گیری فرانسه در شرایطی است که مقامات ایرانی همواره بر لزوم تداوم برنامه موشکی این کشور تاکید داشته‌اند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرانسه جون تو زحمت نکش قبلا روحانی اینارو .... کرده! تازه چطور حضور شما توسوریه و عراق و ...و حمله بهش تنش زا نیستش موشکسازی دفاعی ما تنش داره! به کوری چشم هرکی نمیخواد ایران قدرتمند باشه چه داخلی و چه خارجی ! همه ایران را زیر زمین شهر موشکی می کنیم و اینبار روشون حتما مرگ بر اسرائیل می زنیم .....