جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

مدیرعامل سابق بانک سرمایه ممنوع الخروج شد

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 521809
کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اخیراً مدارکی را به دست آورده‌اند که براساس آن مدیرعامل سابق بانک سرمایه ممنوع‌الخروج شده است.
مدیرعامل سابق بانک سرمایه ممنوع الخروج شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اسدالله عباسی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، از ممنوع الخروج شدن محمدرضا خانی رئیس سابق بانک سرمایه خبرداد و گفت: در تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مدارکی به دست آمده که براساس آن مدیرعامل سابق بانک سرمایه با نظر مراجع ذی‌صلاح ممنوع الخروج شده است.

وی  با بیان اینکه مدارک به دست آمده در اختیار قوه قضائیه قرار داده می‌شود تا اقدامات لازم صورت گیرد، ادامه داد: اینکه آقای خانی بازداشت شود به نظر مراجع ذی‌صلاح بستگی دارد.

به گزارش تسنیم، 4مهرماه سال 95 به پیشنهاد هیئت مدیره  بانک سرمایه و تأیید بانک مرکزی، محمد رضا خانی، عضو هیئت مدیره این  بانک، به مدیرعاملی بانک سرمایه منصوب شده بود که در پی استعفای وی در تاریخ 29 فروردین سال جاری، علیرضا پویان شاد جایگزین محمدرضا خانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرادى نسب
Canada
مظلوم قشر شريف معلم
مظلوم مردم بى زبان كه پولشون رو ميبرن سپرده ميكنند در اين بانكهاى رباخوار تا لپ اين اقا و بقيه غارتگران بيت المال قرمز تر بشود
جهان لطفا تا انتها پيگير باش تا حق معلمين مظلوم و مردم بى پناه از اين يقه سفيدهاى .... گرفته شود. باز الان يك عده ميان ميگن اين فساد مال دولت قبله اما جهت اطلاعشون طرف سال ٩٤ مدير عامل شده پس با فكر حرف بزنيد