سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حمایت از صنایع، اشتغال جوانان را رقم می‌زند

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 521633
رضیان گفت:کمک به حوزه تولید در واقع کمک به قشر جوان برای ایجاد اشتغال است و دولت مجلس موظفند تمام قوای خود را در این راستا بکار ببندند.
حمایت از صنایع، اشتغال جوانان را رقم می‌زند

به گزارش جهان نيوز، عبدالله رضیان  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:در صورتی که کارخانه ای بخواهد دست به  تولید صنعتی بزند باید زیرساخت‌های لازم برای تولید در حد وسیعی فراهم  شود و همچنین  نیاز به کمک و حمایت دولت دارد.
 
وی در ادامه افزود :در برنامه ششم توسعه موارد خوبی در جهت تقویت زیرساخت‌های لازم برای تولید صنعتی آمده است و مواردی چون  تامین اجتماعی ،بانک‌ها و بیمه باید مورد اصلاح قرار بگیرند.
 
رضیان اظهار داشت:در حال حاضر  فعالیت و درآمدزایی در حوزه تولید نیاز به ایثار بالایی دارد زیرا  تولید نسبت به  تجارت و دلالی با  مشکلات بیشتری مواجه است.
 
نماینده مردم قائمشهر در خانه ملت تاکید کرد:باید تمایل  سرمایه‌گذاران برای آوردن سرمایه‌هایشان به حوزه تولید را بیشتر کنیم که در این جهت لازم است برخی از بروکسی های اداری و موانع موجود حذف شود.
 
وی در پایان اضافه کرد :کمک به حوزه تولید و صنایع تولیدی در واقع کمک به  قشر جوان برای ایجاد اشتغال است و دولت مجلس موظفند تمام قوای خود را در این راستا بکار ببندند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *