پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان در پایتخت

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 521632
معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته‌ای که گذشت شاهد اخباری از جمله اجرای ویژه برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در سراسر پایتخت، استقرار پایگاه های سیار خدمات سلامت در مساجد و رونمایی از بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران بوده است.
اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان در پایتخت

به گزارش جهان نيوز،  اجرای ویژه برنامه های فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در سراسر پایتخت، استقرار پایگاه های سیار خدمات سلامت در مساجد و رونمایی از بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران از مهم ترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته گذشته است.
 
*اجرای ویژه برنامه های فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در سراسر پایتخت 
 
علیرضا شریفی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان به منظور معرفی ظرفیت های مجموعه های فرهنگی، جاذبه های گردشگری و تفریحی از ۳ تا ۱۷ ماه رمضان در بوستان های مختلف برگزار می شود‌.
 
وی ادامه داد: همچنین نمایشگاه قرآنی شمیم وحی در مناطق ۲۲ گانه با همکاری دارالقرآن به منظور ارایه محصولات قرآنی و و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزه های دینی برگزار خواهد شد.
 
*استقرار پایگاه های سیار خدمات سلامت در مساجد پایتخت
 
با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان حضور و تردد نمازگزاران در مساجد افزایش می یابد، به همین منظور برای جلوگیری از بروز حوادث با مشارکت و ظرفیت خادمان مساجد، اقدامات بهداشتی و ایمنی به کار گرفته می شود‌.
 
وی تاکید کرد: برپایی پایگاه های سیار ارایه خدمات سلامت در فاصله افطار تا سحر با ارایه خدمات مختلف مانند مشاوره روان شناسی، غربالگری فشار خون، توزیع اقلام آموزشی و غیره به نمازگزاران روزه دار خدمت رسانی می کنند.
 
*رونمایی از بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران
 
مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: نقش شبکه مدیریت محلات در عرصه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، فقرزدایی، حرکت های فرهنگی و معنوی در سطح شهر تهران بسیار موثر است.
 
وی ادامه داد: در این جهت به منظور حضور فعالانه مدیریت محلات شهر تهران در مراسم و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از بیمه نامه مدیران محلات ۳۵۴ گانه پایتخت رونمایی شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *