چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۸

رحمانی فضلی می خواهد صورت مسئله را پاک کند/ ماله کشی به سبک عراقچی!

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 521180
اظهارات وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری، بیشتر پاک کردن صورت مسئله در باره تخلفات انتخاباتی و پیشدستی برای تائید سلامت انتخابات بود.
رحمانی فضلی می خواهد صورت مسئله را پاک کند/ ماله کشی به سبک عراقچی!
به گزارش جهان نيوز، رضا سراج تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به سخنان امشب وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری نوشت:

اظهارات وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری، بیشتر پاک کردن صورت مسئله درباره تخلفات انتخاباتی و پیشدستی برای تائید سلامت انتخابات بود. رحمانی فضلی به عدم ارسال تعرفه به مناطق روستایی و محروم ساختن روستائیان از رای دادن، پاسخ غیر واقع داد. اشاره وزیر کشور به کمترین میزان مشارکت در خراسان جنوبی و قم با واقعیت میدانی انطباق نداشت. همچنین منوط کردن ارائه آمار صندوق‌ها به تائید سلامت انتخابات از سوی شورای نگهبان، بسیار ابهام آمیز بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر هم به خدا و هم به وجدان بیدار ملت پاسخگو باشید . البته روز قیامتی هم هست
ریزبین
Germany
درضمن اگر ممکن است این سطور را هم درقسمت ادامه ی نظرم درج فرمائید . جناب وزیر شما سعی نکنید ملت را گلابی , همان گلابیهائی که رئیستان در باغشان پرورش میهند محسوب کنید . شما میخواهید بعله را از شواری نگهبان بگیرید و بعد امیال و سیاست مزورانه ی خودتان را اعمال کنید . نه عزیز رئیس جمهور شما یا یک کوچه پائین تر و یا دوتا کوچه بالاتر از ادرسی که بشما دادن امدید . برو این دام برمرغ دگرنه عزیزم .که عنقا را بلند است اشیانه
Iran, Islamic Republic of
همه انتخابات گذشته تلویزیون به صورت مستمر امار شهرهای کوچ وبزرگ رو اعلام میکرد وهمزمان جمعش رو هم مردم میدیدن.شعبده بازی شما وسحر کردن با سخنان ره به جائی نخواهد برد ،اقای محرتم! شب اول قبر وپل صراط رو................
شریف
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت را بگوید پستش را از دست میدهد.!!
حسین(ع) را بخاطر رسیدن به حکومت ری وسایر وعده ها سربریدند....................
Iran, Islamic Republic of
ایشان طی مصاحبه ای در اواسط دوره دولت یازدهم به خبرنگار گفته بود چرا اینقدر از عدم موفقیت آقای روحانی در انتخابات بعدی می گویید؟! این مجری انتخابات گفته بود که آقای روحانی رئیس جمهور هشت ساله خواهد بود.! که البته با توجه به اعتراضات ایشان فرمودند: شوخی کردم!
همچنین در جنجال پولهای کثیف که توسط ایشان به راه افتاد. روزنامه های زنجیره ای و رسانه های ضد انقلاب یک صدا جریان انقلابی را به سوء استفاده از پولهای کثیف برای توفیق در انتخابات مجلس متهم کردند که با توضیح خواستن مجلس از ایشان از این موضع عجیب و جنجالی عدول کرده و فرمودند: فقط نسبت به احتمال خطر ورود پولهای کثیف حاصل باندهای تبهکار به عرصه حمایت های انتخاباتی هشدار دادم!
در مساله پخش زنده مناظرات انتخاباتی شاهد اصرار عجیب و توجیهات کودکانه ایشان برای مخالفت با پخش زنده مناظرات بودیم
و بر خلاف دستور شورای نگهبان حاضر به اعلام تدریجی آراء انتخابات نشدند و حالا طی یک زبان درازی آشکار اعلام آراء تفکیکی را گروگان اعلام تایید صحت انتخبات توسط شورای نگهبان میکنند!
فقط یک لحظه تصور کنید این مواضع عجیب و حیرت آور در دولت غیر همسو با آقایان اعتدالی! و اصلاحاتی! روی میداد و چه جنجالی به پا می کردند!
Iran, Islamic Republic of
دولت ابهام
United States
بحق اهل بیت علیهم السلام انشالله حق اشکار و باطل نابود میشود
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند انسانهای غارت گر به اموال و امانت های مردم
سرور
Iran, Islamic Republic of
من دیشب داشتم فکر می کردم حالا که مجلس وی را برای توضیحات فراخوانده است- هرچند فرمالیته است و خاصیتی هم ندارد- چرا صدا و سیما به وی تریبون یکطرفه داد تا با توجیهات غیر مستدل و غیرمنطقی به 16 میلیون ایرانی توهین کند.
سوال این است که آیا واقعا وی مردم را مثل خودش فرض می کند؟
نیازمند انیشتین برای حل مسئله
Iran, Islamic Republic of
همه چی به کنار.میزان استقبال از روحانی در همایشهای انتخاباتی ونیز تعداد شرکت کنندگان وزمان برگزاری ومحلهای جشن پیروزی روحانی در سال 96 به نسبت سال 92 بسیار کاهش یافته ،بعد چطور رایهاش ،با همون آمار شرکت کننده در انتخابات ،بیشترم شده ؟!!!!!!!!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
بارمالي . با ترفند . با حق الناس . با دروغ .و ...
Iran, Islamic Republic of
بابا منم موندم رئیسی که تو سه تا شهر بالای صدهزارنفر به استقبالش میرفتن و روحانی با این عملکرد چهارساله ضعیف، حتی یه ذره هم ریزش رأی نداشته وو تازه رأی هاش چند میلیون زیاد هم شده...!!
ببینیم شورای نگهبان چه میکنه... فعالین فتنه 88 دور و ور آقای روحانی زیاد می پلکن، بعید نیست تخلف کنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم دارد که این طوری دروغ می گوید
Iran, Islamic Republic of
کاش از کشور اسلامی کره یاد بگیرند واین خاین را محاکمه کنند
سید مجتبی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شهروند خراسان جنوبی از آقای وزیر شکایت دارم. چطور ممکن است استان ما که در تمامی انتخابات ها بر اساس آمار رسمی جزو چند استان اول از نظر مشارکت بوده، ولی ناگهان در این انتخابات دارای کمترین میزان مشارکت باشد.
بلی، استان ما دارای کمترین میزان مشارک بود ولی نه در انتخابات بلکه در رای به روحانی.
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
به فرموده امام خامنه ای رای ملت حق الناس است وباید در انتخابات نباید رای ملت را فدای فرصت طلبی های خود کرد ونباید اعتماد مردم خدشه دار شود البته اینها هرقدر تلاش کنند نمی توانند فتنه88را تطهیر کنند واگر این انتخابات را نیز نبرده بودند کشور را به اشوب می کشیدند اگر به این تخلفات رسیدگی نشود دیگر به هیچ انتخاباتی اعتماد نمی توان داشت
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر! من مصاحبه را دیدم. اگر همه حرفها هم درست باشد، آمار مشارکت در خراسان جنوبی و قم را نباید نادرست می گفتید.خلائق می دانند که چرا آما این دو استان را کمتر از میزان واقعی اعلام کردید
Iran, Islamic Republic of
دست از این چرندیات بردارید.