جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

فهرست مشترک فراکسیون‌های ولایی و مستقلان برای هیئت‌رئیسه

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 521151
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ارائه فهرست مشترک فراکسیون‌های ولایی و مستقلان مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه خبر داد.
فهرست مشترک فراکسیون‌های ولایی و مستقلان برای هیئت‌رئیسه
به گزارش جهان نيوز، سید جواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه دو خرداد) این فراکسیون  گفت: پیش از آغاز جلسه، اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی، نشستی با علی لاریجانی رئیس مجلس داشتند که به نظر می‌رسد احتمالا در این جلسه درباره ابقای لاریجانی در ریاست مجلس و تغییر نواب و سایر اعضای هیئت‌رئیسه توافق شده است.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تا اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی درباره انتخابات هیئت‌رئیسه فهرستی را تدوین کنند و سپس اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون ولایی با اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلان درباره ارائه لیست مشترک درباره انتخابات هیئت‌رئیسه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند تا در صورت امکان لیست واحدی تحت عنوان فراکسیون ولایت (فراکسیون نمایندگان و مستقلان ولایی) ارائه دهند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد تا اعضای فراکسیون نمایدگان ولایی که تمایل دارند تا در انتخابات هیئت‌رئیسه در فهرست حضور داشته باشند، در روزهای آتی اسامی خود را به هیئت‌رئیسه ارائه دهند.
پیشتر سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تسنیم گفته بود که فراکسیون نمایندگان ولایی برای تمامی جایگاه‌های هیئت‌رئیسه مجلس فهرست ارائه می‌دهد.

وی همچنین گفته بود که احتمالا فراکسیون ولایت مجلس که شامل دو زیر فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان ولایی مجلس است، درباره انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه مجلس فهرست مشترکی ارائه دهند.
یکشنبه ( 7 خرداد) به مناسبت دومین سال آغاز به کار مجلس دهم، انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه پارلمان در دستور کار وکلای ملت قرار دارد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *