جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تفحص پیکر ۱۸ شهید غواص دست‌بسته

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 521096
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر مطهر ۱۳۰ شهید دوران دفاع مقدس در ۴ خردادماه از آبراه اروندرود خبر داد و گفت: ۱۸ تن از این شهدا غواصان عملیات کربلای ۴ هستند.
تفحص پیکر ۱۸ شهید غواص دست‌بسته

به گزارش جهان نيوز، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با دفاع پرس از ورود پیکر مطهر 1300 شهید دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا در چهارم خرداد ماه از آبراه اروندرود از مقابل شهر فاو وارد شهر اروند کنار می‌شود.
وی افزود: مراسم وداع با پیکر پاک این شهیدان در شهر اروندرود برگزار خواهد شد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که 18 تن از این شهدا متعلق به شهدای غواص عملیات کربلای 4 هستند، گفت: پیکر مطهر این شهدا در جزیره ام الرصاص با دست‌های بسته پیدا شده‌اند.
سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق تفحص شدند.
وی با تاکید بر این که چشمان پرفروغ شهیدان نظاره گر مردم ایران است، اظهار داشت: امیدوارم ملت سرافراز ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو با حضور گسترده خود، شهیدان را شادمان و رضایت امام شهیدان و مقام معظم رهبری را کسب کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *