جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵
یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه به داخل منزل شیخ عیسی قاسم

اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم آغاز شد/ فراخوان علمای بحرین/ آخرین تصاویر و فیلم از درگيري نيروهاي امنيتي بحرين ومعترضان

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 521082
رژیم آل خلیفه از آغاز اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خبر داد.
اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم آغاز شد/ فراخوان علمای بحرین/ آخرین تصاویر و فیلم از درگيري نيروهاي امنيتي بحرين ومعترضان
گروه بین الملل جهان نيوز:  وزارت کشور رژیم آل خلیفه رسما اعلام کرد که اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم آغاز شده است.

وزارت کشور رژیم آل خلیفه همچنین از دستگیری 50 تن از هواداران این روحانی برجسته خبر داد.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه صبح امروز به منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم یورش برده و یک شهروند بحرینی را به شهادت رساندند و ده‌ها تن را نیز زخمی کردند.

دادگاه آل خلیفه دو روز قبل بنا به اتهامات واهی شیخ عیسی قاسم را به یکسال حبس محکوم کرد.
*تصاويردرگيري نيروهاي امنيتي بحرين ومعترضان


*انصارالله یمن: هر اقدامی ضد آیت الله قاسم تبعات خوشایندی ندارد

جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای درباره عواقب و تبعات اقدام ضد آیت الله شیخ عیسی قاسم هشدار داد.
در بیانیه انصارالله یمن آمده است: هر اقدام امنیتی ضد مرجع دینی بحرین و خلیج فارس آیت الله شیخ عیسی قاسم تبعات خوشایندی به دنبال نخواهد داشت.

انصارالله ضمن محکوم کردن تحولات خطرناک در بحرین اعلام کرد که اقدام رژیم بحرین در تشدید اقدامات سرکوبگرانه ضد غیرنظامیان بی گناه در منطقه الدراز محکوم است.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه به دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و حمایت عربستان دلبسته است که این دلخوشی و دلبستن بیهوده و زیانبار است.

انصارالله یمن تاکید کرد: حق ملت بحرین است که از کرامت خود با همه ابزار حمایت کنند و از علمای خود حمایت کنند.

*چراغ سبز آمریکا به آل‌خلیفه برای بازداشت شیخ «عیسی قاسم»

شبکه المیادین به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به سران رژیم آل خلیفه برای بازداشت شیخ «عیسی قاسم» چراغ سبز نشان داده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر خودروهای زرهی آل خلیفه به سمت منزل شیخ عیسی در حال حرکت هستند. 
گفته می شود که تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از انقلابیون بحرینی به دنبال اقدام نظامی آل خلیفه در الدراز به شدت زخمی شده اند. در جریان این حملات همچنین یک نفر به شهادت رسیده است.

*آمادگی آل‌خلیفه برای یورش به «الدراز»/فراخوان علمای بحرین

رژیم آل خلیفه در صدد یورش به منطقه الدراز و سرکوب تحصن کنندگان بحرینی است. 
بر اساس این گزارش، رسانه های بحرینی اعلام کردند که نظامیان آل خلیفه به تدریج در حال پیشروی به سمت منطقه الدراز هستند تا به صورت گسترده اقدام به سرکوب حامیان شیخ عیسی قاسم کنند.

در همین ارتباط، علمای بحرینی با صدور بیانیه ای مشترک از مردم این کشور خواستند تا به صورت گسترده و با هدف حمایت از شیخ عیسی قاسم و مقابله با نظامیان آل خلیفه، عازم منطقه الدراز شوند.

از سوی دیگر، جنبش جوانان «۱۴ فوریه» بحرین نیز با صدور بیانیه ای از تمامی مردم این کشور خواست تا به سمت الدراز حرکت کنند.

گفتنی است، پیشتر دادگاه وابسته به آل خلیفه شیخ عیسی قاسم را به یک سال حبس تعلیقی و مصادره اموال و وجوهات شرعی در نزد وی، محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند نابود فرماید آل خلیفه و دیگر عوامل استکبار را
Iran, Islamic Republic of
این هم از برکات انتخاب اعتدالیون ان از ناتوی عربی این هم از سختگیری به شیعیان منطقه از فردا منتظر سخت گیری به محور مقاومت و.... باشید
کاظم
Iran, Islamic Republic of
از انتخابات ایران خیالشان راحت شد وحالا به انقلابیون فشار می اورند. چون مطمئن شدند با دیپلماسی لبخند مواجه خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سالهای مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی عدالتی، تحقیر واقدامات خشن، ضد انسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته اند.

این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژاد پرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از رهبران سیاسی و دینی، به زندان کشاندن زن‌ها و کودکان و شکنجه خوفناک آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر، بدون دادن هر گونه بهانه ای به دست آل خلیفه بدنبال احقاق حقوق حقه خود بصورت مسالمت آمیز بوده و تشدید فشارها هرگز آنها را از این مسیر سلمی خارج نکرده است.

اما گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت سلمی آنها و با استفاده ازسکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.

بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی،آل خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.

به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.

یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.

قطعا تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود. حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت می دهند.

(وانتصروا من بعد ما ظلموا و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون) شعرا 222
قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم