سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۷

واکنش محسن هاشمی به انتخاب شهردار تهران

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 520995
منتخب شورای شهر تهران نسبت به اظهارات دبیر شورای‌عالی اصلاح طلبان در مورد انتخاب شهردار تهران واکنش نشان داد.
واکنش محسن هاشمی به انتخاب شهردار تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محسن هاشمی منتخب شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره گمانه زنی‌ها برای حضور وی در شهرداری تهران و اظهارات روز گذشته دبیر شورای عالی اصلاح طلبان اظهار داشت: شهرداری مربوط به 21 نفر عضو شورای شهر است که هنوز تشکیل نشده است لذا باید صبر کنید تا جلسه اصلی تشکیل شود. 
وی در خصوص اظهارات روز گذشته دبیر شواری‌عالی اصلاح‌طلبان نیز گفت: در نتیجه بنده در مورد این اظهارات فعلا صحبت نمی‌کنم.
منتخب مردم تهران در شورای شهر درباره مسئولیتش در جایگاه معاونت عمرانی دانشگاه ازاد گفت: بنده هنوز هم معاون دانشگاه آزاد هستم.
هاشمی در واکنش به اصرار خبرنگاران مبنی براینکه آیا شما تعهدنامه لیست امید را امضا کرده‌اید، گفت: بنده در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهم نیست
United States
اگر فردی متخصص و خبره و کارکشته وغیر سیاسی و با جسارت و نترس که به مسائل شهر و شهرسازی امروزین دنیا مسلط بوده و با روشهای نوین اداره کلان شهرها در جهان اشنا باشد انتخاب گردد میتواند شهردار موفقی برای تهران باشد . افراد نامبرده شده در روزهای اخیر با توجه به سابقه کاریشان در طی سالهای گذشته از چنین ویژه گی هایی برخوردار نمیباشند و از علم امروز دنیا برای اداره شهر اصلا اطلاعی ندارند .سیاسی بازی و باند بازی مشکل اول در اداره پایتخت و کلان شهرها میباشد ؟!
سپهر
Iran, Islamic Republic of
با اين حساب بهتر نيست بريم سراغ دكتر عباس جديدى نامزد محبوب اصول گراها ؟! يا دكتر رضازاده كه هم متخصص و كارشناس اند و هم نترس و با جسارت تشريف دارند ؟!!
United States
جناب سرهنگ قالیباف منظورتون بود ؟
Iran, Islamic Republic of
نه آدم های متخصصی که ( با پرونده های متعدد سو استفاده مالی و .. خانوادگی ) رکورد دارند، منظورمانه!!!!!!
United States
خلایق هرچه لایق..//
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد این شهر برسه چه شود
Iran, Islamic Republic of
چه شود!!!!!!