جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
تخلفات سازماندهی شده چیست؟

آیا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تخلفات سازماندهی شده بوده‌ایم؟!

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 520677
آیا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تخلفات سازماندهی شده بوده‌ایم؟! این تخلفات کدام است، مکانیزم و مرجع رسیدگی به آنها کیست؟
آیا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تخلفات سازماندهی شده بوده‌ایم؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: رضا سراج تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آیا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تخلفات سازماندهی شده بوده‌ایم؟! این تخلفات کدام است، مکانیزم و مرجع رسیدگی به آنها کیست؟

♦️چگونگی تخلفات سازمان یافته انتخاباتی

1) ایجاد شبکه سازمان یافته برای خرید رای
2) مهندسی مشارکت از طریق عدم توزیع تعرفه
3) ازدیاد آرای یک نامزد از طریق آرای بی‌هویت
4) کم و زیاد کردن آراء در مرحله تجمیع رای‌ها
5) کاهش آرای یک نامزد از طریق ابطال آرای وی

*بنا به نص صریح قانون، مکانیزم و مرجع رسیدگی به تخلفات سازماندهی شده در انتخابات، شورای نگهبان و قوه قضائیه است. در این ارتباط شورای نگهبان با تعیین مهلت قانونی برای اعتراض و ارسال شکایات، عمل به وظایف قانونی خود را آغاز کرده است و قوه قضائیه نیز افرادی را دستگیر و برای تعدادی دیگر تشکیل پرونده داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت مستقر . همه نوع تخلفي را كه طعم تقلب داشته است انجام داده است
از شوراي نگهبان مي خواهيم كه از آزاي مردم حمايت و نگذارد كه چنين ننگي در جمهوري اسلامي ايران . اتفاق بيفتد
Iran, Islamic Republic of
ما باید اول صدا و سیماو بعد اجرای اتخابات و شورا ها را از دست جریان دولت در بیاوریم و نگزاریم با فشار بودجه به صدا و سیما و عملکرد مهندسی شده در انتخابات در استانها هویت ملی و ارزش مردم سالاری دینی را در سالهای دیگر به لجن بکشه . جماعت اصلاح طلب کارشون همینه و فقط دنبال نابودی نظامند
قلی
Iran, Islamic Republic of
دقت کردین بنر پشت سر رئیس ستاد انتخابات در روز اعلام نتایج به رنگ بنفش بود .(این یعنی بی طرفی کامل ستاد برگزاری انتخابات)
2 دقت کردین در اخبار های سراسری تلوزیون و شبکه های مختلف هرروز یه وزیر محترم دولت داشت علیه صحبتهای کاندیداهای رقیب دولت حرف می زد و برای دولت روحانی تبلیغ می کردند .( این یعنی بی طرفی کامل رسانه ملی دیدید چقدر دقیق در مناظرات زمان رو محاسبه می کردن و میکرفن های حساس اورده بودن )
3 دقت کردین رئیس جمهور هرروز داشت یه طرح تو مملکت افتتاح می کرد و تمام وقت اخبار رسمی رسانه ملی رو گرفته بود .( این یعنی همون بی طرفی )
4 دقت کردین اقای رئیسی گفت بابا از وقت تبلیغاتی من استفاده بشه و یه مناظره بین من و روحانی انجام بشه ( این یعنی بی طرفی کامل )
5 دقت کردین چقدر روحانی تلوزیون را مورد حمله قرارداد ( این یعنی سنگ پای قزوین برو جلو بوق بزن )
6هیچ دقت کردین چند بار نمایندگان آقای رئیسی و قالی باف در همان زمان تبلیغات نسبت به مسائلی به قسمت مربوطه شکایت کردند و هیچ رسیدگی در نزد مردم مشهود نبود ( این یعنی بی طرف کامل )
7 دقت کردین این موارد فقط موارد اشکارای تخلف بود و مابقی که ما شنیدیم را می سپاریم به اهلش که پی گیری کنند علی برکه الله