شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

الحشد الشعبی ۴ روستا را در غرب نینوا آزاد کرد

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 520541
نیروهای الحشد الشعبی از صبح امروز توانسته‌اند ۴ روستا را در ناحیه «القیروان» در غرب استان نینوا از اشغال داعش خارج کنند.
به گزارش جهان نيوز، گروه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد که با آغاز دهمین روز عملیات «محمد رسول الله 2» در منطقه «القیروان» در غرب استان نینوی، 4 روستا به دست نیروهای عراقی افتاده است.
 
به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی، از صبح امروز (یکشنبه) در چارچوب عملیات «محمد رسول الله» روستاهای «النیلیه»، «عین فتحی»، «ساده زوبع» و «المسبس» را در جنوب ناحیه القیروان به کنترل خود در آورده و تروریست‌های داعش را بیرون راندند.
 
بنا بر این گزارش، سپاه سیزدهم الحشد الشعبی، با آزادسازی این روستاها، همچنین توانستند مسیر میان دو روستای «الحاتمیه» و «تل قصب» در شمال القیروان را مسدود کنند.
 
عملیات نیروهای الحشد الشعبی 10 روز است که با پشتیبانی نیروی هوایی عراق برای پاکسازی کامل منطقه مهم «القیروان» در شرق منطقه «السنجار» در غرب نینوی آغاز شده است. این منطقه علاوه بر اینکه نقطه مواصلاتی غرب و شرق استان نینوی است؛ حجم زیادی از مهمات داعش را در خود جای داده است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *