شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۸

تکذیب انتصاب ناطق به عنوان ریاست تشخیص مصلحت

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 520461
یک منبع آگاه، انتصاب علی اکبر ناطق نوری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بی پایه و اساس دانست و گفت که این خبر کذب است.
تکذیب انتصاب ناطق به عنوان ریاست تشخیص مصلحت
به گزارش جهان نيوز، انتصاب علی اکبر ناطق نوری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بی پایه و اساس دانست و گفت که این خبر کذب است.

شنیده شده است که پس از انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، رایزنی‌هایی توسط برخی دولتی‌ها و عناصر پشت پرده اصلاح طلبان با حسن روحانی برای انتصاب ناطق نوری به عنوان معاون اول رییس جمهور صورت گرفته است. هنوز هیچ مقام دولتی این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده اما با توجه به تلاش‌ها و تبلیغاتی که ناطق نوری برای ریاست جمهوری روحانی کرده، این احتمال در صورت موافقت روحانی، دور از دسترس نیست.
بر این اساس برخی شنیده ها می‌گوید که اصلاح طلبان با توجه به پیروزی در انتخابات شورای شهر قصد دارند اسحاق جهانگیری را نیز برای شهرداری تهران در دوره جدید معرفی کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ادم برای اداره یک نانوایی هم ضعیف است
سرور
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رحمه الله علیه طیف .... و ...... را برای اداره یک نانوایی هم ضعیف می دانستند حالا ببینید ما چه کرده ایم که اینها شده اند کاره مملکت؟!
دست از این خبرهای بی مزه و تحلیلهای بی پایه بردارید لطفا و میزگردهایی با صاحبنظران بگذارید و نتیجه طوفان ذهنی را به مردم منتقل کنید و نظر دیگران را در این مورد جویا شوید.
حالا چه فرقی می کند ناطق نوری معاون اول باشد یا جهانگیری یا هیچکدام.
Iran, Islamic Republic of
ناطق شایستگی این جایگاه را ندارد
Romania
فقط رئیسی برای این پست برازنده است با پشتوانه 16 میلیون رای و شاید بیشتر
Iran, Islamic Republic of
ناطق نوری بدرد ریاست مجمع نمی خورد بیشتر در اتاق فکر برای طرحی عملیاتی انتخابات خوبه
Iran, Islamic Republic of
آيا شخصي منطقي وملايم و هم مشي شهيد بهشتي كه داراي پشتوانه راي 16 ميليوني است اين جايگاه مناسب نيست. كسي كه نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا بلكه كسي كه برخلاف ريس سابق مجمع مطيع رهبري هم ميباشد.رييسي يك ذخيره واقعي نظام براي چنين مواقعي مي باشد.
Turkmenistan
ان شاء الله آقای رئیسی به پشتوانه آراء حداقل 16 میلیونی رئیس مجمع خواهند شد .
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد............