جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۰
بازی پیچیده جریان نفوذ و امنیتی چی‌های اصلاح طلب

چرا روحانی و مشاورش از واژه "خشونت" استفاده می کنند؟

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 520342
آیا متهم کردن رقیبان به خشونت و منعل ساختن آنان با مشروعیت قهقرایی، همانند قتل‌های زنجیره‌ای و...مورد توجه نفوذی‌ها قرار گرفته است؟!
چرا روحانی و مشاورش از واژه "خشونت" استفاده می کنند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: رضا سراج تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: روحانی گفت : «این پیروزی، پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود.» در عین حال مشاور امنیتی و آشنای روحانی نیز توئیت کرد : «صحنه مستعد درگیریست...شاید بعضی از مدیران میدانی این جریان تندرو بدشان نیاید که با ایجاد درگیری، ریزش نیروهای خود را با حماسه مدیریت کنند.» ساخت دوگانه خشونت/آرامش آیا سناریوی منفعل ساختن و منزوی نمودن منتقدان وضع موجود است؟! آیا قرار است خشونتی [!] در جایی انجام شود و به نام منتقدان وضع موجود، ثبت گردد؟! آیا برای عدم پاسخگویی به مردم و فرار به جلو در برابر منتقدان وضع موجود، تکرار حوادث سال‌های 77 تا 79 در دستور کار است؟! آیا متهم کردن رقیبان به خشونت و منعل ساختن آنان با مشروعیت قهقرایی، همانند قتل‌های زنجیره‌ای و...مورد توجه نفوذی‌ها قرار گرفته است؟! باید مراقب بازی پیچیده جریان نفوذ و امنیتی چی‌های اصلاح طلب بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آشنا
Iran, Islamic Republic of
امان از آشنایانی که در لباس دین و به نام اسلام بزرگترین ضربه ها را بر پیکره اسلام فرود می آورند و ...
از ترس نیروهای نفوذی به خدا پناه می بریم زیرا که لشکر مختار ثقفی از نیروهای نفوذی وکمک نکردن ابراهیم ادهم شکست خورد
فاروق
Iran, Islamic Republic of
.... ابراهیم ادهم کیه؟!!! احساساتی شدی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
من از این ناراحت و عصبانی هستم که چرا مردم را مورد بی احترامی خود قرار میدن ...چرا کسی مثل من که از گرفتن یارانه خود و خانوادم انصراف دادم فقط برای کمک به دولت شما... کسی که ۴ ساله منتظره تکلیف مسکن مهرم مشخص بشه ودر این ۴ سال ارزش پولم به اندازه خروس قندی شده... چقدر ترسو هستی که حتی نمیتونی انتقاد امثال من در کنج خانه هامون رو تحمل کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هنوز خیلی از مردم و حتی همانهایی که به روحانی رای داده اند آن روی ... اینها را ندیده اند. دوستان آدم مسلمان اگر ضعیف باشد رذیل نیست. کارهایتان را به مسلمان بسپارید.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
هنوز از راه نرسیده شروع کرد
تا دیروز 4 میلیون اقلیت تندرو بودیم از امروز شدیم 16 میلیون خشونت طلب!

آدم بی اخلاق بی اخلاقه چه 18 میلیون رای بیاره چه 23 میلیون
کیان
Iran, Islamic Republic of
این یک سناریوی جدید است، مانند نامی که برای جناحها گذاشتند مانند اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدال گرا و از این دست نامها.
در روزها و ماههای آتی این جمله بیشتر شنیده خواهد شد و طیفی به نام خشونت طلب متهم خواهند شد و این نام بر زبانها خواهد چرخید و به وسیله آن گروهها را متهم خواهند کرد. قبل از این دولت احمدی نژاد را برچسب کرده بودند، یعنی اگر کسی انتقاد می کرد و یا مخالفت می کرد برچسب احمدی نژادی می زدند ولی این حرکت جدید کاربرد بیشتری دارد، لذا از سمت غربیها تحت فشار قرار خواهند گرفت و در امضاء قراردادهای جدید خواهند گفت که هرکس با قراردادهای جدید با غربیها و دادن امتیاز مخالف است از گروه تندروها و خشونت طلبها هستند و با این کار سعی می کنند صدای مردم حق طلب را خفه کنند.
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی هم خودش امنیتیه هم تعدادی از مشاوران ومدیران او امنیتی هستند ، آنها بلد هستند چگونه رقیب رافتیله پیچ وضربه فنی کنند .انها استاد جنگ روانی هستند و می دانند با رقیب چگونه برخورد واو را آجمز نمایند.
مسافر
Iran, Islamic Republic of
البته اونها میدونن رقیب اهل اخلاق و رعایت خطوط قرمز انقلاب و اسلامه وگرنه اونها اهل ضربه فنی و فیتیله پیچ کردن با بی اخلاقی و دست به هر کاری زدن، هستن.
سرور
Iran, Islamic Republic of
به نظر تنها امتیازآقای آشنا این است که داماد وزیر اسبق اطلاعات است و وی با توجه به آخوندبودن(در آن زمان) توانسته به مقام های امنیتی برسد.
توجه کنیم همیشه یکی از ترفندهای دولتهای امنیتی(که به تعداد مکرر در امریکای لاتین نیز تجربه شده است) ایجاد هراس و واهمه در جو عمومی جامعه است.نیز باید توجه داشت برخی از کدهایی که اینها می دهند بیشتر شبیه آدرس غلط دادن است و اینکه اصلا خود محترمشان هم نمی دانند چه می گویند و دنبال چه هستند.
می شود اینطور فکر کرد که همه چیز این دولت باید به هم بیاید.