چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۶
سعید جلیلی:

معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی منتخب ملت را یاری می‌کنند

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 520303
سعید جلیلی در پیامی تاکید کرد: معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه و حق خود می دانند به مثابه «دولت در سایه» در چارچوب قانون و اخلاق، منتخب ملت و دولت او را یاری کنند.
معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی منتخب ملت را یاری می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی در کانال تلگرامی خود پیامی با عنوان «یاری دولت با دولت در سایه برای رفع کاستی ها، تصحیح ایرادها و خدمت به مردم» منتشر کرد که در آن آمده است: جمهوریتِ مبتنی بر "اسلام ناب" که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما تجلی پیدا کرده است، پشتوانه ای سترگ برای اقتدار و پیشرفت ایران عزیز است. حماسه حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مجدداً فرصتی بزرگ را برای منتخب ملت فراهم کرد تا بتواند طبق سوگند قانون اساسی خود را «وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق و پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازد. از هرگونه خودکامگی بپرهیزد. از آزادی، حرمت و حقوق ملت حمایت کند و در حراست از مرزها و استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزد».

در این پیام آمده است: اینک بر همگان است تا طبق رهنمود امروز رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور بکوشند تا سهم خود از وظیفه پیشبرد کشور به سمت هدف های بزرگ را بشناسند و دنبال کنند.

این پیام می‌افزاید: در نگاه دینی، مشارکت و نظارت هم "تکلیف" و "حق مردم" و هم فرصتی بزرگ برای دولت در انجام بهتر مسئولیت ها است. بر همین مبنا معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه و حق خود می دانند با نگاهی ملی و فراتر از رقابت های انتخاباتی به مثابه «دولت در سایه» در چارچوب قانون و اخلاق، منتخب ملت و دولت او را در جهت رفع کاستی ها، تصحیح ایرادها و حرکت در مسیر خدمت به مردم، تعالی فرهنگ، مبارزه با فساد، ایجاد اشتغال و رونق تولید و افزونی عزت و اقتدار در روابط خارجی یاری نمایند و بیانگر مطالبات مردم باشند.

جلیلی تاکید کرد: اعلام نتایج سی و ششمین انتخابات سراسری ایران اسلامی با مشارکت بیش از 73 درصد مردم و همزمان شدن آن با سفر رئیس ایالات متحده آمریکا به کشوری که توسط یک "قبیله" اداره می شود، نشان می دهد مدعیان لیبرال دموکراسی مدل حکومت منهای مردم را برای این منطقه از هر مدلی مطلوب تر می دانند و با پناه بردن به یکدیگر نمی توانند بغض خود را به جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی موفق و الهام بخش پنهان نمایند. متقابلاً وظیفه همه ما است تا عزم خود را برای هم افزایی ملی و انقلابی در دفاع از حقوق و منافع کشور و ارزش های انقلاب اسلامی در جهت خلق حماسه های بزرگ سیاسی و اقتصادی و مقابله با تهدیدات نشان دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
United Arab Emirates
ولی جناب جلیلی
گفتمان انقلاب اسلامی نیاز دارد تا کارآمدی و عملگرایی خودش رو به مردم نشون بدهد و ثابت کند.
نتایج انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر موید این نکته است.
طلبه
Iran, Islamic Republic of
باسلام برادر بزرگوار گفتمان انقلاب کاراییش نیاز به اثبات ندارد برای همه ثابت شده اگرنبود اینهمه دشمن ترس و واهمه نداشت این کارجناب اقای جلیلی چیزی فراتراست همان اعمال حضرت اقاست که میخواهد بفرماید همه هرکس داخل ایران است جزو این نظام هستند وباید همه تلاش دوچندان داشته باشند که کمک کنند جدایی نباشد کسی خودش راخارج ازچهارچوب نداند(البته ماهم کمک به خارج شدنش نکنیم)ولی تضارب ارا مشکلی ندارد .
افشین
Iran, Islamic Republic of
طلبه بزرگ گوار نظر شما فقط جنبه شعاری دارد حداقل ما در جامعه انرا با پوستو استخوانمان لمس کرده ایم نظر سید بیشتر در جامعه نمود دارد باید چاره ای اساسی پی ریزی کرد داریم یک یکی سنگرها واگذار میکنیم البته سنگرهایی که مردم سرنوشت انرا تعیین میکنند و این زنگ خطر اصول گرایی است
Iran, Islamic Republic of
برای رسیدن به جایگاه اصلی چند چیز رو درخود تغییر دهیم
1. نگوییم ما می فهمیم و دیگران نمی فهمند
2.سال 88 اگر کسی به خیابانها نمی ریخت و آشوب راه نمی انداخت که نمی گفتند فتنه است و باید برخورد شود و فتنه گران توبه کنند خواص بصیرتشان را علنی کنند.
اما امروز ما به کسانی که صرفا به کاندید ما رای نداده اند می گوییم بی بصیرت! فرقی ندارد به دوستان خود ما در انتخابات مجلس گفته شد و حالا که او برای شورا ثبت نام کرد گفتند یا توبه کن یا می گوییم به تو رای ندهند.
3. ما از اسلام رحمانی فقط چهره عبوث و خشک را یاد داریم درحالی که پیامبر سر تاسر مهربانی و همجوشی با انسانها بود ما به جای پیدا کردن راه حل برای مشکلات مردم فقط می گوییم نمیشود.
البته همه دوستان ما این گونه نیستند و انسانهای بسیار مهربان و زحمت کش هستند که متاسفانه من نوعی با این اخلاقیاتی که عرض کردم انها را هم بد نام می کنم
عدم نقد پذیری و پرخاشگری در بحث با مردم دلایل دیگری است که لازم به ذکر است.
این یک واقعیت است که اصلاح طلبان با هر ایرادی که دارند اما با خوش اخلاقی جواب می دهند حتی اگر نخواهند کار مرا انجام دهند.
باید به اصل اسلام رجوع کنیم و سیره عملی پیامبر رو مطالعه و با منطق صحیح اجرا کنیم.تا به ما اقبال شود
حضرت علی در نهج البلاغه می فرمایند پیامبر فرمودند در اخر و زمان ربا زیاد می شود فحشا زیاد می شود و ..... گفتم ایا این ارتداد است فرمودند نه فتنه است . اما یکی از دوستان ما در یک مراسم تشییع جنازه به نقل از شخصی که در ان مکان حضور داشته رای دهندگان به اقای روحانی را کافر خطاب کرده است نمی دانم مگر ایشان مرجع تقلید است که فتوای تکفیر می دهد
Iran, Islamic Republic of
برادرم خیلی از مردم و حتی آشنایان ما قصد رای دادن به اقای روحانی رو نداشتند اما سخنرانی آقایانی چون جلیلی ، هدایتخواه و .... و دیدار تتلو در حمایت از اقای رئیسی منجر به رای به روحانی شد.
افشین
Iran, Islamic Republic of
اخ که خوب گفتی از درد دل ما