جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵

نتایج رسمی انتخابات شورا استان زنجان

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 520129
نتایج رسمی انتخابات شورا استان زنجان
به گزارش جهان نيوز؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان زنجان ‌روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

نفرات منتخب شورای شهر ابهر اعلام شد
علی حیدری اظهار داشت: سمیرا دودانگه با 6 هزار و 341 رای، کیوان الله‌یاری با 5 هزار و 948 رای و حجت‌الله عسگری با 5 هزار و 708 رای نفرات نخست تا سوم شورای شهر ابهر هستند.
فرماندار ابهر با اشاره به اینکه مصطفی محمودی 5 هزار و 449 رای در این انتخابات کسب کرد، ابراز کرد: سید نعمت‌الله نجیب محمدی، شیما افشاری و مریم گنجی نیز به ترتیب حائز 5 هزار و 351، 5 هزار و 330 و 4 هزار و 772 رای از کل آرای ماخوذه شدند.

اسامی منتخبان شورای شهر ماهنشان و دندی اعلام شد
مجتبی نوری اظهار داشت: مشارکت مردم ماهنشان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از 87 درصد گزارش شده است.
وی ابراز کرد: در شهر ماهنشان محسن کریمی، صادق سعادتی، سید جعفر موسوی ماهنشانی، رحیم سعادتی و فریدون ملکی حائز اکثریت آرا شدند.
فرماندار ماهنشان بیان کرد: در شهر دندی نیز رحمان برزگر، شوذب برزگری،حسین دویران، اسماعیل رضایی ایالویی و حسین فرامرزلو افراد منتخب برای تصاحب کرسی‌های شورای شهر بودند.

اسامی نفرات منتخب شورای شهر قیدار منتشر شد
باب‌الله فتحی اظهار اظهار داشت: نامزدها برای تصاحب پنج کرسی در شورای شهر قیدار به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این انتخابات ابراز کرد: مشارکت مردم در شهرستان قیدار برای رای دادن 88 درصد گزارش شده است.
فرماندار شهرستان خدابنده محسن بکشلو، علی حسین مرادی، فرهاد مولایی، علی حسینی و مهدی حسین‌پور را جزو منتخبان مردم برای اعضای شورای شهر قیدار عنوان کرد.

نتایج شورای شهر زنجان اعلام شد
رسول بیات در زنجان اظهار داشت: از مجموع کل آرای اخذ شده 16 هزار و 972 رای صحیح اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه سجاد خدایی با کسب 14 هزار و 979 رای بیشترین آرای مردم را به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: امامعلی دادخواه با 14 هزار و 916 رای و کاظم افشارچی با 12 هزار و 750 رای نفرات دوم و سوم این انتخابات بودند.
فرماندار شهرستان زنجان احمد نصیری با 12 هزار و 582 رای و محمد مسعود مرادخانی با 11 هزار و 234 رای را جزو نفرات چهارم و پنجم برشمرد و گفت: اسماعیل دویران و سید رحمان احمدی به ترتیب با کسب 11 هزار و 224 و 11 هزار و 172 رای نفرات ششم و هفتم شدند.
وی افزود: حمیدرضا حمیدی و عباس راشاد نیز به ترتیب 11 هزار و 132 و 10 هزار و 868 رای به دست آوردند تا جزو منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای شهر زنجان باشند.

اعلام نتایج اسامی نفرات انتخابی شورای شهر خرمدره
حجت محمدی در زنجان اظهار داشت: مشارکت مردم شهرستان خرمدره در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 77 درصد گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه نامزدها برای تصاحب هفت کرسی در شورای شهر خرمدره به رقابت پرداختند، ابراز کرد: نتایج شمارش آرا حاکی از آن است که عباسعلی طاهری با 5 هزار و 37 رای، علیرضا امینی 4 هزار و 835 رأی و عیسی اشرفی با کسب 4 هزار و 741 نفرات اول تا سوم این انتخابات بودند.
فرمانداری خرمدره در مورد اسامی نفرات چهارم تا هفتم عنوان کرد: این اسامی شامل غلامرضا کلانتری با 4 هزار و 733 رای، ابوالفضل مرادی با 4 هزار و 73 رای، مرتضی صالحی‌نژاد مقدم با 4 هزار و 27 رای و شعبان عباسی با 3 هزار و 949 رای هستند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات شورای شهر در این شهرستان برای نخستین بار به شیوه الکترونیکی برگزار شد.

اسامی منتخبان شورای شهر سلطانیه اعلام شد
فرماندار سلطانیه با اعلام اسامی منتخبان اعضای شورای شهر سلطانیه گفت: مردم این شهرستان مشارکت بالای 89 درصدی در انتخابات داشتند.
پرویز خالقی در زنجان اظهار داشت: مردم سلطانیهه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه حماسه آفریدند و مشارکت بالای 89 درصدی خود را در این صحنه به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: حمید مجتهدی با یک هزار و 726 رای، رضا ملایی، یک هزار و 552 رای، رفعت بابایی با یک هزار و 260 رای، زلیخا قنبری با یک هزار و 205 رای و ابوذر هادی با یک هزار و 87 رای صاحب کرسی‌های شورای شهر سلطانیه شدند.
فرماندار خدابنده خاطرنشان کرد: پنج کرسی برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سلطانیه در نظر گرفته شده بود.

اسامی شورای شهر آببر اعلام شد
فرماندار طارم گفت: شمارش آرا در شهرستان طارم به پایان رسیده و اسامی شورای شهر آببر اعلام شده است.
علی باقری در زنجان اظهار داشت: نتایج اولیه پورای شهر آببر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ور ستا مشخص شد.
وی بیان کرد: عابدین احمدی، اسماعیل زمانی، محسن روحانی، جلیل جعفری و حسین حیدری به ترتیب حائز اکثریت آرا شدند.
فرماندار طارم به مشارکت بالای مردم در انتخابات روز گذشته اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این انتخابات کم‌نظیر بود.

خبر در حال تکمیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *