جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۴
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه

شبکه‌سازی هماهنگ در اجرای تخلفات گسترده انتخاباتی

صدا و سیما تخلفات را شفاف بازگو کند
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 520017
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صدا و سیما باید تخلفات گسترده را شفاف بازگو کند و با یک تخلفاتی روبرو بودیم که توهین به شعور مردم است.
شبکه‌سازی هماهنگ در اجرای تخلفات گسترده انتخاباتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات گسترده دستگاه‌های اجرایی انتخابات اظهار داشت: شبکه‌سازی هماهنگ در اجرای تخلفات گسترده انتخاباتی نکته بارز انتخابات این دوره بوده است.
وی افزود: حضور فرمانداران پای صندوق‌های رای و تبلیغ مستقیم رئیس‌جمهور توسط آنها باعث انزجار عمومی از دولت دوحانی شده است. متاسفانه خرید رای‌هایی که به شکل سازمان یافته صورت گرفته که البته این اقدامات قابل پیش بینی بوده و ماشین‌هایی با پلاک تهران اقدام به خرید رای در شهرها می‌کردند.
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: وزارت کشور باید در مقام عمل  تذکر دهد و روسای ستادهای اجرایی هم در این رابطه تذکر جدی بدهند که متأسفانه منشأ این مسائل به وزارت کشور برمی‌گردد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه صدا و سیما باید  تخلفات را شفاف بازگو کند و با یک تخلفاتی روبرو بودیم که توهین به شعور مردم است، گفت: باید رسانه ملی این مسائل را به مردم توضیح دهد که بدانند چگونه به شعورشان اهانت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
بهتره این حرفا گفته نشه ببینیم نتیجه در اخر چی میشه
اصغر
Iran, Islamic Republic of
به جای اتلاف وقت مردم سیاست داشته باش و دنبال کار مردم باش
Iran, Islamic Republic of
اینا همش حرفه
مردم اگر اقدام قاطع و عملی نبینند قطعا به وجه نظام در حفظ و حراست از انتخابات آسیب وارد می شود
محمود
Iran, Islamic Republic of
همه این حرف ها از اول صبح انتخابات گفته شد و بارها گفته شد. پس چرا برخوردی نشد؟ فقط باید اکتفا کنیم به خلق حماسه حضور حداکثری؟! و بعد هم بشینیم تماشا کنیم که دولت ....، مملکت رو دو دستی تحویل آمریکا بده و باز ما خلق حماسه کنیم و ... نهایتا اصل نظام نابود بشه...!!1
و کسانی که وظیفه نظارت و برخورد و صیانت داشتند، نه پیشگیری کنند و نه به موقع اقدام کنند و بعد از واقعه یکسری کارهای بی فایده بکنند و نهایتا نتیجه را تایید کنند و تبریک بگویند و بفرمایند دیگه نمیشه کاری کرد...