جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

اعزام هیأت بازرسی شورای نگهبان به دو استان

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 519993
مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان از اعزام هیأت بازرسی این شورا به دو استان برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
اعزام هیأت بازرسی شورای نگهبان به دو استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ علیرضا نیلچی عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از اعزام دو هیأت بازرسی شورای نگهبان به دو استان برای بررسی روند برگزاری انتخابات در این استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: این هیأت‌ها به درخواست هیأت‌های نظارت استانی اعزام شده‌اند.
گفتنی است از صبح امروز نیز به دلیل مشاهده تخلفات قابل توجه از سوی عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در نامه‌های جداگانه به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و وزیر کشور، ضمن برشمردن تخلفات صورت گرفته، خواستار اقدام قانونی در این رابطه شده است.
در نامه علی نیکزاد به وزیر کشور و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات به مواردی از قبیل عدم درج شهرت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیس الساداتی مشهور به (رئیسی) در فرم‌های نصب شده بر دیوار حوزه‌های انتخابیه تا ساعت 15، توزیع تعرفه‌های بدون مُهر و قابل ابطال در برخی شعب، تبلیغات عوامل اجرایی به نفع رئیس دولت کنونی و عدم صدور به موقع کارت برای نمایندگان ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شعب اخذ رأی اشاره شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان باید از آرا مردم صیانت کند با قدرت رسیدگی کنید