پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزایش واحدهای سیار اخذ رأی در تهران

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 519961
فرماندار تهران از افزایش واحدهای سیار اخذ رأی در شعب پرازدحام تهران خبر داد.
افزایش واحدهای سیار اخذ رأی در تهران

به گزارش جهان نيوز، عیسی فرهادی با اشاره به ازدحام در برخی شعب اخذ رأی تهران افزود: با هماهنگی هیئت نظارت واحدهای سیار اخذ رأی را به شعب شلوغ تهران اعزام کردیم و امیدواریم تا ساعات آینده روند اخذ رأی مردم در برخی شعب شلوغ تسهیل شود. 
وی درباره مشارکت مردم تهران در انتخابات گفت : از ساعات اولیه صبح امروز تا این لحظه شاهد استقبال بی نظیر مردم تهران در انتخابات هستیم که همچنان ادامه دارد. 
فرماندار تهران تأکید کرد: مردم برای انداختن آرای خود به صندوق های رأی به شعب پراکنده سطح تهران مراجعه کنند تا هم اخذ رأی با سهولت انجام شود و هم شاهد کاهش ازدحام جمعیت باشیم. 
وی افزود: در حال حاضر 4 هزار شعبه برای اخذ رأی در سطح شهر تهران استقرار یافته است و مردم می توانند به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنند. 
فرهادی در پاسخ به این سؤال که آیا آمار تعرفه های انتخاباتی تا این لحظه مشخص شده است یا خیر؟ گفت: تا این لحظه آمار مشخصی اعلام نشده اما میزان استفاده از تعرفه ها در مقایسه با انتخابات دوره های گذشته نشان دهنده درصد بالای مشارکت مردم تهران در این انتخابات است که البته تا پایان مهلت قانونی این درصد بیشتر خواهد شد. 
فرماندار تهران درباره تمدید زمان انتخابات افزود: برای تمدید زمان انتخابات تصمیم گیرنده وزارت کشور و شورای نگهبان هستند و فرمانداران هم باید درخواست بدهند که معمولاً مهلت قانونی فرآیند انتخابات تمدید می شود. 
وی گفت: تاکنون گزارش تخلف نداشته ایم و اگر مواردی هم بوده مربوط به بحث هایی است که از سوی طرفداران کاندیداها مطرح شده است که در مراجع مرتبط بررسی خواهد شد. 
فرماندار تهران تأکید کرد: درحال حاضر تعرفه به اندازه کافی تهیه شده است و کمبود نداریم اما به علت ازدحام جمعیت در برخی شعب اخذ رأی موضوع جابجایی برخی حوزه ها برای کاهش ازدحام در دستور کار است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
 
 
 


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *