پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲

چرا محسن رضایی در قم رأی داد؟

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 519912
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همیشه در تهران رأی می‌داد اما وی برای اولین بار رأی خود را در قم به صندوق انداخت در مسجد امام حسن (ع) یعنی همان مسجدی که امام خمینی (ره) اولین بار در آن رأی دادند.
به گزارش جهان نيوز؛ کانال تلگرامی محسن رضایی پستی با این عنوان که چرا محسن رضایی در قم رأی داد، منتشر کرد و توضیح داد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همیشه در تهران رأی می‌داد، اما وی برای اولین بار رأی خود را در قم به صندوق انداخت؛ در مسجد امام حسن (ع) یعنی همان مسجدی که امام خمینی (ره) اولین بار در آن رأی دادند. انتخاب این شهر و این مسجد، تأکید و دلالتی معنادار بر پایگاه اصلی انقلاب اسلامی، یعنی قم است که پیشگام قیام در برابر استبداد و استعمار به شمار می‌آید. رأی دادن در مسجدی نیز که امام خمینی نخستین رأی خود را در آن به صندوق انداخت، یادآور نقش روشنگرانه و وحدت بخش رهبری انقلاب در پیشبرد جمهوری اسلامی است. امام، امت، مسجد و صندوق رأی، چهار عنصر کلیدی مردمسالاری دینی را تشکیل می‌دهد.
 
چرا محسن رضایی در قم رأی داد؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک شهروند قمی
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی هیچ گاه در مسجد امام حسن عسگری رای ندادند تنها یک بار در 11 فروردین برای رفراندوم جمهوری اسلامی در قم رای دادند که جهت رای گیری به مسجد چهارمردان قم مراجعه کردند که به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستند از ماشین پیاده شوند و داخل خودرو در خیابان رای دادند که تصاویر آن بارها از سیمای جمههوری اسلامی پخش شده است لطفا جهت جلوگیری از تحریف تاریخ این مطلب را منتشر فرمائید اگر صداقت دارید
یعقوب6547
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محسن رضایی، شما باید میرفتی در جهت کمک به جبهه انقلاب و آقای رئیسی، توی شهرها و استانها سخنرانی و روشنگری میکردی.
نه اینکه فقط دوتا توئیت بذاری و یکی دوتا مصاحبه کوتاه.