پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
رحمانی فضلی در ستاد انتخابات کشور:

مردم به فضا سازی‌ها در فضای مجازی توجه نکنند و نگاه‌شان به صدا و سیما باشد

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 519750
وزیر کشور گفت: مردم به فضا سازی‌ها در فضای مجازی توجه نکنند و نگاه‌شان به صدا و سیما باشد.
مردم به فضا سازی‌ها در فضای مجازی توجه نکنند و نگاه‌شان به صدا و سیما باشد
به گزارش جهان نيوز، عبد الرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور ضمن صدور دستور آغاز انتخابات گفت: امروز انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس، پنجمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

وی با تشکر ازهمه عوال دخیل در اجرای انتخابات اظهار داشت: مردم حضور به موقع سر صندوق های رای داشته باشند تا نیازی نباشد که ما مهلت رای‌گیری را تمدید کنیم. همچنین احتمال ورود شایعات از طریق فضای مجازی وجود دارد لذا نگاه مردم فقط به صدا وسیما و ستاد انتخابات کشور باشد.

وزیر کشور با  بیان اینکه از مردم خوب که در این ایام تبلیغات حضور پرشورشان شرایط آرامی را ایجاد کرد، تشکر می‌کنم. ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی با اطمینان کامل از آرای ملت صیانت خواهند کرد و هیچ گونه تغییری در هیچ مرحله‌ای اتفاق نخواهد افتاد. رهبر انقلاب هم در سخنان خود تاکید داشتند که دستگاه‌های نظارتی مورد اطمینان هستند.

رحمانی فضلی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به وزارت کشور یا استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اطلاع دهند.

وزیر کشور تاکید کرد: هیچ دخالتی در انتخابات را نخواهیم کرد، حتی یک رای؛ این اطمینان را به مردم می‌دهیم انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر حسام
Iran, Islamic Republic of
تلویزیون رو که خریدین /دیگه از پوشش زنده خبری و .... تازشم اگه بخواهند تخلفات شماها رو بگند مگه میگذارید