شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۷

پشت پرده تایید و تکذیب حمایت شجریان از روحانی چیست؟

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 519547
هرچند فرزند شجریان غیر مستقیم از فشار بی‌سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت به وی داده‌اند.
پشت پرده تایید و تکذیب حمایت شجریان از روحانی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، هفته گذشته خبری با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی» توسط رسانه‌های حامی دولت در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وی تکذیب شد. صبح امروز نیز اخبار ضدونقیضی از حمایت محمدرضا شجریان از حسن روحانی و حمله به ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شد، این شایعه که در قالب نامه محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به ابراهیم رئیسی منتشر شده، او را بازگشت به دوران سیاه گذشته دانسته است.
 با انتشار این نامه همایون شجریان، فرزند استاد شجریان بلافاصله واکنش نشان داد، وی ضمن تکذیب این نامه اعلام کرد که این شایعات دامن او و پدرش را گرفته، از احضار به دادگاه برای آلبوم رگ خواب تا وعده اجرا در مراسم‌های خاص.

 هرچند فرزند استاد آواز ایران با اخلاق مداری و غیر مستقیم از فشار بی‌سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته است، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی حسن روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت و اخلاق به وی داده‌اند.
متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند که به نمایندگی از استاد از حسن روحانی حمایت کند و ما نیز ضمن حمایت مالی، تشییع جنازه باشکوهی برای وی برگزار خواهیم کرد.

 در حالی جریان حامی دولت چنین پیشنهاد غیرانسانی به فرزند شجریان داده اند که دولت یازدهم مدعی دولت راستگویان و مبارزه با پول‌های کثیف در انتخابات است اما حاضر است، یک هنرمند ملی فوت کند تا آن‌ها از مرگ وی برای رای آوری استفاده کنند.
متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند  که با جدا کردن دستگاه های پزشکی و مرگ استاد، مراسم باشکوهی توسط آنها در روزهای قبل از انتخابات برگزار خواهد شد و از این مراسم برای اعلام حمایت از حسن روحانی استفاده کنند.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
این آقای شجریان با ضد انقلاب و اسلام ستیزها بسیار رفت و آمد داشته. سعی در پنهان کردن آن هم نداشته.
لذا برای مردم مذهبی و انقلابی شأنیتی ندارد.
همان بهتر که از روحانی طرفداری کند
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
هنوز خیلی از مردم حتی مذهبی ها ایشون را دوست دارند هر انسانی احتمال لغزش و خطا داره الان که تو بستر بیماری افتاده شایسته هست به عنوان یک انسان نوع دوست آرزوی سلامتی برای ایشون بکنیم و اگر هم عمرش به دنیا نبود آرزوی غفران
حسین
Netherlands
فرمایش شما بسیار متین.
اما ما بعنوان یک انسان نباید یکی را آنقدر بالا ببریم که طرف گیج شود. بعد هم با سر بزمینش بگوبیم.
در مورد این خواننده بجائی کشیده که اگر نسخه برای بیمار هم بنویسد می پدیرفتند همچنان که نسخه برای سیاست ما پیچید که خود بیمار است.
هرکسی کار خودش بار خودش...
یا حق
amir
United Kingdom
خسرالدنیاء والآخره
Iran, Islamic Republic of
تکذیبیه پسر شجریان مصداق ضرب المثل با دست پس زدن با پا پیش کشیدنه!
احتمال داده روحانی رای نداره برا همین مستقیم حمایت نکرده!
شریف مهاجر
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این پیشنهاد غیر اخلاقی به پسر شجریان دروغ است البته مردم می گویند از رئیس جمهور انتظار صداقت راداریم !!! فراموش نشود بعضی ها به تفکر ماکیا ولی که همان هدف وسیله را توجیح مکند معتقد وعمل مکنند
Iran, Islamic Republic of
اینجا یک نکته است که اقای شجریان و کسانی که دل داده به او هستند باید جواب دهند. و ان اینکه آقای شجریان این حنجره شما نه به درد اسلام خورد و نه بدرد وطن! شما در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 200000هزار جوان این کشور در جنگ نابربر و ناجوان مردانه کل کفر در برابر کل اسلام به شهادت رسیدند حدود یک میلیون در جبهه جنک به جانبازی نائل شدند. شما در این هشت سال یک کلمه از ایثار و شهادت اینها گفتید یا سرودید یا خواندید؟ ولی برای فتنه گران حنجره شما حماسه افرید برای مهیج کردن انها! بگذریم از اهانت شما به مقدسات مردم این کشور که نظام با رافت از شما مدارا کرده است حالا هر جا احساس کردید با حمایت یا تشویق شما نظام آسیب می بیند آقای محمد رضا شجریان کم نگذاشتید شما واگذار می کنیم به خدا و وجدان شما و.....