پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بیانیه طلاب و فضلای همدانی در حمایت از رئیسی

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 519392
در حاشیه برگزاری نشست طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، بیانیه طلاب و فضلای همدانی درباره اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت انتخاب اصلح قرائت شد.
بیانیه طلاب و فضلای همدانی در حمایت از رئیسی
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از رسا، در حاشیه برگزاری نشست طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که در مسجد مصطفی خمینی برگزار شد، بیانیه طلاب و فضلای همدانی درباره اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت انتخاب اصلح قرائت شد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و مردم فهیم همدان

امروز در شرایط حساس کنونی منطقه و با وضعیت اسفبار فرهنگی و اقتصادی کشور، خداوند بار دیگر بر ملت شریف و فهیم ایران منت گذاشت  شخصیتی با درایت، عالمی خدوم، مدیری شجاع، سیاست مداری انقلابی و کار مکب اهل بیت(ع) و مدافع اهداف امام  و رهبری، یادگار شهید بهشتی، توانمندی کارآزموده در مدیریت های کلان یعنی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی را در میام همه اقشا مردم ایران اسلامی زن و مرد، جوان و پیر، طلبه و دانشجو، روستایی و شهری شناساند و چون قطرات باران در کوچکترین فرصت محبتش را در دل هی پاک مستقر نمود.

او که با درخواست بزرگان و ضرورت نیاز جدی کشور به حضور انسانی متعهد و مسؤولیت پذیر در مدیریت دولت پا به عرصه انتخابات گذاشته است تا مردم سلاری دینی را وهمچنین جلوگیری از نفود  بیگانگان را و نیز اعتماد به داشته های کشور را با می توانیک بخ اثبات براسند و همچنین رساندن انقلاب به تمدن سازی را عینیت بخشد.

لذا ما طلاب و فضلای همدانی مقیم قم بر خود لازم می دانیم از میان نامزدهای محترم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اصلح، کاردان و لایق و دلسوز مردم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکر رئیسی را معرفی و با تمام توان از ایشان حمایت و با قاطعیت پشتیبانی کنیم.

از ولی عصر امام زمان(عج) می خواهیم همچون آغاز انقلاب امروز نیز ملت بزرگ ایران اسلامی را یاری کند.
طلاب و فضلای همدانی مقیم قم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *