پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

طرح دشمن برای تحریک حامیان روحانی

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 519380
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:طرفداران روحانی بنا دارند نتیجه انتخابات را اگر خلاف خواست آنها بود نپذیرند و در برابر نتیجه آرا مقاومت کنند.
طرح دشمن برای تحریک حامیان روحانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به پروژه حقه کثیف تیم روحانی، اظهار داشت: روش و سیاست تبلیغاتی طرفداران روحانی طی چند روز گذشته و شعارهایی که اصفهان و برخی نقاط دیگر داده شد و با توجه مستنداتی که در خارج از کشور توسط بی بی سی و ...  به کشور وارد می‌شود، بوی فتنه دیگری همچون فتنه 88 به مشام می‌رسد.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده‌ای از سوی دشمنان اسلام و نظام اسلامی در کار است که برخی از طرفداران آقای روحانی را تحریک کنند تا نتیجه انتخابات را اگر خلاف خواست آنها بود نپذیرند و در برابر نتیجه آرا مقاومت کنند و هم اینکه با بیان شایعات و اتهامات غیر منطقی سعی در مشروعیت اقبال مردم را به سمت فردی دیگر غیر از روحانی زیر سوال ببرند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در چنین شرایطی مردم باید با هوشیارباشند و مسئولین نیز و همانطوری که رهبری فرمودند،‌ مراقب باشند تا امنیت انتخابات زیر سوال نرود و مراقب باشند تا افراد سودجو دست به اقدامات خرابکاری نزنند. 

ترقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات وزیر کشور درباره اعلام یک باره آرا، گفت: این حرف در واقع هم می‌تواند در کنترل امنیت مثبت باشد و هم می‌تواند مضر باشد و مسئولان باید در هر دو بعد دقت و توجه داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *