شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۵
۲۵

«حقّه‌ی کثیف» حامیان روحانی برای ایجاد درگیری در مشهد

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 519320
حامیان روحانی قرار است با طراحی سناریوی مظلوم نمایی، گردهمایی امروز روحانی در مشهد را به آشوب و درگیری منجر کنند.
«حقّه‌ی کثیف» حامیان روحانی برای ایجاد درگیری در مشهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پس از ائتلاف 2 کاندیدای جریان انقلاب و شوک اجتماعی مترتب از آن در فضای انتخاباتی که منجر به افزایش چشمگیر آرای حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر کشور شد، اتاق فکر جریان حامی حجت‌الاسلام روحانی برای جبران شکست خود برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داد.

این برنامه‌ریزی‌ها با هدف ایجاد مظلومیت و تاثیرگذاری بر افکار عمومی صورت گرفته تا حامیان روحانی بتوانند با انجام عملیات‌ روانی رای‌های از دست رفته خود را بازیابی کنند و با القای این موضوع که طرف مقابل با اقدامات تهاجمی و خشن مانع استفاده حامیان روحانی از امکانات تبلیغاتی می‌شوند، جو روانی جامعه را تحت‌تاثیر قرار دهند.

براساس اخبار منتشر شده از منابع مطلع قرار است امروز در گردهمایی تبلیغاتی در مشهد که ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی آن را ترتیب داده، شبه کنسرتی برگزار شود و سپس این کنسرت توسط عده‌ای که از سوی هواداران این کاندیدا اجیر شده‌اند، دچار آشوب و درگیری مصنوعی شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حامیان روحانی قصد دارند با ایجاد آشوب و درگیری ساختگی، عده‌ای از حاضران را زخمی کنند. هدف حامیان روحانی این است که با بهره‌گیری تبلیغاتی از این اقدام برنامه‌ریزی شده و انتساب آن به هواداران کاندیدای دیگر که او نیز امروز در مشهد حاضر خواهد شد، فضای منفی علیه حجت‌الاسلام رئیسی بوجود آوردند و برای خود دوپینگ تبلیغاتی بسازند.

 حجت‌الاسلام روحانی در چند روز اخیر با کاهش شدید آرا موجه شده‌ است و حضور بیش از 300 هزار نفر ار مردم تهران در مصلی تهران و حمایت از ابراهیم رئیسی و بی‌اعتنایی به همایش اصلح‌طلبان که همزمان با مراسم مصلی برگزاری شد، مؤید این موضوع است که پیروز قاطع انتخابات کاندیدای جبهه انقلاب خواهد بود.

در چند روز اخیر نیز حضور پرشکوه مردم در محل‌های سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در استان‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سمنان، البرز و شهرهای دیگر بر پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب صحه گذاشته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بايد مراقب بود
سروش
Iran, Islamic Republic of
اونا بدنبال حیله ای هستند شک نکنید برای بدنام کردن آقای رییسی و طرفدارانش.
Lao People
دولت .... ،باید نیروی انتظامی مراقبت خودشو بیشتر کنه،تا این توطئه رو خنثی کنه،مرگ بر کسانی که بخاطر مشتی رای آخرت خودشون رو هم میفروشند،لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran, Islamic Republic of
از اصلاحاتی که تئوریسینش حجاریان میگفت ،اصلاحات خون نیاز داره! هیچی بعیدنیست.انشالله خدا کیدشون رو به خودشون برگردونه.
علي
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظامي و بسيجيان جان بركف و حزب الله در صحنه ، به خواست خدا نخواهند گذاشت اين نقشه‌هاي كثيف و ضد ديني و ضد انساني اثرگزار باشد "چاه كن هميشه ته چاه است" اين ترفند هم راه به جائي نخواهد برد . فقط آمريكا و دشمنان را خوشحال ميكند .
مردم
Iran, Islamic Republic of
باید مسئولین و مردم فهیم مشهد با تدبیر و آرامش این نیرنگ بزرگ و جنگ روانی رانقش برآب کنند. انشاالله خود خدا و آقا امام رضا مکر آنان رو به خودشان برگرداند. و بسیار جای تاسف برای این هنرنماها که آلت دست شدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما مردم هشیاریم ، جنگ را کثیف میدانیم- از بهر پیروزی خود، نفس را سلیم میدانیم. روحانی خیلی .....
البته نتیجه عکس میدهد.
Iran, Islamic Republic of
هیچ اتفاقی نمیفته ان شاءالله
دوستان تا میتونید صدقه,دعا,تبلیغ
با هیچ کس هم مشاجره نداشته باشید
کاظم
Iran, Islamic Republic of
حتما روحانی میخواد بخونه.
اگربار گران بودیم ورفتیم اگر نامهربان بودیم ورفتیم.
دانیال
Iran, Islamic Republic of
والله خیر الماکرین.
علی
Iran, Islamic Republic of
لغنت خدا بر این .... بی تدبیر ملت اماده باشند مکر شیطان به خودش بر می گردد
تغییر به نفع مردم
بد جوری حالش گرفته شده. از این که نقشه شون لو رفته امکان اجراش دیگه نیست. تبلیغ چهره به چهره تا آخرین دقایق. ان شالله
Iran, Islamic Republic of
خیلی باید مواظب بود.
سرور
Iran, Islamic Republic of
کاش این سه روز هم سریعتر بگذرد.خسته شدیم از دولت تهدیدو تنش و تزویر.
Iran, Islamic Republic of
مراقبت لازم است
United States
ملت عزیز ایران باید بیش از همیشه بصیرت داشته باشد که فتنه بزرگی شکل گرفته. دفع قاطعانه و فوری این فتنه نیازمند بصیرت مردم، اطلاع رسانی به تمامی اقشار ملت، و آمادگی کامل برای جهاد میباشد.
Iran, Islamic Republic of
عده ای جلوی فروشگاه میوه و تره بار شهرداری بساط کرده و بدون پرداخت هزینه و خلاف قانون مشغول کاسبی بودند. غرفه داران که اجاره های سنگینی به شهرداری میپرداختند، نسبت به این امر اعتراض داشتند.
نهایتا کار به درگیری فیزیکی کشید. چند تن از بساط کنندگان کارآزموده، اقدام به خود زنی نموده و موفق شدند ضمن محکوم کردن غرفه داران، وجوه قابل توجهی بعنوان خسارت دریافت و به کسب غیر قانونی خود ادامه دهند.
میبینید که چنین ترفندی حتی در کف جامعه شناخته شده است. چنانچه بیتقوایی به سطوح به اصطلاح نخبه گسترش یابد و از این طرق قدرتی کسب شود، باید منتظر گسترش فساد در جامعه مطابق و شاید شدیدتر از چند سال اخیر باشیم. مبارزه با فساد از همینجا شروع میشود. با دستمال آلوده نمیتوان شیشه تمیز کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا ...... کنه

پایان دولت روخوانی
Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین
Iran, Islamic Republic of
روحانی و هوادارانش (4درصدی ها ) از این ترفندهای کثیف زیاد زده اند .یک نمونه اش همین برگشت یارانه به ( ناحق ) قطع شده مردم بود که قرار بود جهت رای جمع کردن شان بدهند اما معلوم شد جهت عوام فریبی بوده و از قرار معلوم ...... و خبری نشد . .......
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بعید نیست مهندسین شورشگری یقه سفید میدان فتنه را از تهران۸۸ به مشهد۹۶ منتقل کنند بدلایل زیاد.... امروز هم رهبری معظم به دستگاه های امنیتی هشدار دادند
من
Iran, Islamic Republic of
همون طور که آقای قالیباف گفت این دولت دولت کثافت کاری ها است
Iran, Islamic Republic of
شاید نسل حاضر نداننداین شگرد تاریخی را! اما خدا میداند!
عبدالله خدابنده
Iran, Islamic Republic of
السلام. حالا کار از کار گذشته - اکنون به جای چشم غره رفتن به طرف برنده و یاد آوری تخلفاتشان - باید کاری کرد کارستان - وحدت کلمه - همان که معمار کبیر انقلاب مکرر یاد دادند - نه اینکه به مجلس برویم نماینده مردم شویم و بعد از یکی دو دوره چند نفر را دور خود جمع کنیم و جمعیت و جناح وجبهه تشکیل دهیم (مثل گذشته) بلکه در مجلس بدون جنگ -بدون تفرق- بدون تشتت -بدون هر درگیری و ادعا و منیّت - زیر لوای رهبری - با وحدت کلمه کاری کنیم کارستان - .....والسلام.
م ج
Iran, Islamic Republic of
با اینگند کاری دولت هنوز کسی پیدا میشه من طرفدار روحا نی هستم؟مگر خیلی ؟ باشه یا 4 در صدیی بی درد با شه