جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
«سی‌ان‌ان» به نقل از مقامات ارشد آمریکایی؛

چرا ترامپ «قدس» را به عنوان پایتخت نمی‌پذیرد؟

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 519192
در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا به اراضی اشغالی، مقامات ارشد آمریکایی به شبکه تلویزیونی «سی اِن اِن» اعلام کردند که وی در جریان این سفر بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست به رسمیت نخواهد شناخت.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «سی‌ان‌ان» به نقل از مقامات ارشد آمریکایی اعلام کرد که ترامپ در جریان سفر آتی خود به اراضی اشغالی؛ بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش  آی ۲۴، در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا  به اراضی اشغالی، مقامات ارشد آمریکایی به شبکه تلویزیونی «سی اِن اِن» اعلام کردند که وی در جریان این سفر بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست به رسمیت نخواهد شناخت.

مقامات مذکور به «سی اِن اِن» اعلام کردند که انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس تاثیر زیادی بر از بین رفتن مذاکرات به اصطلاح سازش در خاورمیانه خواهد گذاشت.

این مقامات هشدار دادند که اقدام واشنگتن در این زمینه همچنین می تواند دارای تبعات منطقه ای نیز باشد، بدین صورت که مخاطرات منطقه‌ ای بسیار گسترده‌ ای را حتی در میان مرتجعین عربِ منطقه به دنبال خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *