سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۸

پایان ماموریت «ضربه‌گیر» پس از اتلاف ۱۱۰۰ دقیقه

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 519179
اسحاق جهانگیری که از همان روز اول برای پوشش روحانی به صحنه آمده بود، پس از ۱۱۰۰ دقیقه اتلاف وقت مردم، به ماموریت خود پایان داد.
پایان ماموریت «ضربه‌گیر» پس از اتلاف ۱۱۰۰ دقیقه
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری کاندیدای پوشش روحانی از روز اول ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که برای کمک به روحانی آمده است.

به باور کارشناسان پوششی‌شدن جهانگیری در عرصه انتخابات به دلیل ضعف دولت یازدهم و روحانی بود چراکه رئیس دولت یازدهم به تنهایی نمی‌توانست از کارنامه خود در مناظرات و رقابت‌های انتخاباتی دفاع کند.
با این حال جهانگیری در مناظرات به مثابه کاندیدای پوششی و ضربه‌گیر روحانی- اصطلاحی که در سانه‌ها رواج پیدا کرده است- عمل کرد؛ او در پوشش فرصت 1100 دقیقه‌ای رسانه ملی برای تبیین نظرات کاندیداها به نفع روحانی استفاده کرد و امروز به ماموریت خود پایان داد.

در همین زمینه حسین مرعشی رئیس ستاد انتخابات جهانگیری در گفت‌وگو با تسنیم از انصراف اسحاق جهانگیری به نفع روحانی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف قالیباف درست ازآب دراومد...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی ازطنزهای تلخ روزگارما همین نامزدپوششی بود! شورای نگهبان بایدفکری به حال این وضعیت ودروغگویی واتهام زنی های نامزدهابکند.وضعیت اینجورپیش بروددرآینده بایدشاهدبدترازاین هاباشیم.
محمود
Iran, Islamic Republic of
میشه قانونی بذارن که اگر کسی از کابینه دولت مستقر نامزد شد حق انصراف نداره
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خسرالدنیا والاخره همین اقای جهانگیریه.ارزش یه ایر بگ هم نداشتی.!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
چیکارش دارین، بیچاره ها چاره ای جز این نداشتند!
یعنی روحانی را با عملکردش تنها می گذاشتند.
جالب اینجاست که ضربه گیر هم افاقه نکرد و روحانی بدجوری قتفیه رو از دست داده است. به نظرم اولین کاری که بعد از شکست در انتخابات می کند، مراجعه به دکتر است. بعد از رای گیری و قبل از اعلان نتایج، حتماً یکی دوتا دکتر و بهیار همراهش باشد!
United Kingdom
اگر هم می ماند به ارای باطله هم نمی رسید
Iran, Islamic Republic of
مثل عارف در انتخابات قبل ترسیدند تعداد چپی ها ( اصلاح طلبان) مشخص شود اگر تعدادشان زیاد بود عقب نشینی نمیکرد و روحانی را زمین میزد
هرچه سوال شد بابت انتخابات از آقای جهانگیری به دروغ گفت من تا آخر انتخابات ایستاده ام و عقب نشینی نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
اختيار از خودش نداشت