جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توصیه به مهدی طارمی برای تداوم موفقیت

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 519158
مهدی طارمی توانست رکوردهای جالب توجهی در حضور با پیراهن پرسپولیس به خود اختصاص داده و دومین عنوان آقای گلی خود را نیز کسب کند.
توصیه به مهدی طارمی برای تداوم موفقیت

به گزارش جهان نيوز، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس علیرغم تمام فرصت‌سوزی‌های خود در ترکیب این تیم، به مهره‌ای غیرقابل انکار تبدیل شده که نتایج و موفقیت‌های این تیم به عملکرد او بستگی زیادی داشته است.

برانکو ایوانکوویچ که این روزها شایعه لژیونر شدن مهاجم آقای گل تیمش را می‌شوند در این خصوص گفته: بهترین گلزن تیم بوده و آقای گل لیگ است و طبیعی است که خواهان زیاد دارد و باشگاه‌های زیادی دنبالش می‌آیند ولی او با پرسپولیس قرارداد دارد اگر پیشنهادهای جدی برسد این تصمیم مشترک باشگاه و طارمی خواهد بود. بهترین مورد این است که او از خارج پیشنهاد داشته باشد. او در آخرین بازی آسیایی هم سه گل زد و بهترین گلزن لیگ قهرمانان هم هست.
سرمربی پرسپولیس درباره توصیه‌اش به طارمی برای تداوم موفقیت این مهاجم گفت: توصیه‌ام این است که حرف مربیانش را بیشتر گوش بدهد و اصلی ترین نصیحتم به او این است که کار، کار و کار.
برانکو ایوانکوویچ در ادامه در خصوص بازگشت طارمی از تصمیم خود، همانند فصل گذشته بعد از جدایی از این تیم گفت: او حرفه‌ای است. طبیعی است همیشه این احتمال وجود دارد یک بازیکن در محیط جدیدش نتواند خودش را پیدا کند. مثلا در منچستر یونایتد هم این اتفاق افتاد، این کار پیش می آید. طارمی هم پارسال کار اشتباهی نکرد به باشگاه آمد و اطلاع داد و رفت همه باید بدانیم این حرفه‌ای گری است و سعی می‌کند بهترین گزینه را برای زندگی ورزشی‌اش انتخاب کند. هیچ تضمینی هم وجود ندارد. او به محیط جدید و آداب و رسوم و جدید می‌رود.
منبع: ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *