سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۴

عصبانیت شبکه «من‌وتو» از مجرى سیما!

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 519072
اظهارنظر شخصى پدرام کریمی مجرى سیما، با واکنش شدید شبکه «من و تو» که فعالیتش را تغییر در سبک زندگی ایرانیان قرار داده، روبرو شد.
عصبانیت شبکه «من‌وتو» از مجرى سیما!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،  اظهارنظر شخصى پدرام کریمی مجرى سیما، با واکنش شبکه «من و تو» مواجه شد و این شبکه تلاش کرد با سیاه‌نمایی، این مجری جوان را مدافع رویکرد تفکیک جنسیتی معرفی کند.

کریمی در برنامه هفته گذشته  «دور همی» با تاکید بر حفظ شأن و احترام به جایگاه بانوان، ضمن انتقاد به رویکرد غربی به موضوع اشتغال زنان گفت: «اعتقادى به کار کردن خانم ها ندارم چون کار بیرون موجب آسیب رسیدن به آن‌ها می شود.»

 این اظهارنظر که از طریق فعالان صفحات مجازى به گونه اى دیگر و به جهت جذب و توجه مخاطبان منتقل و بازتاب یافته بود در این شبکه تلویزیونى  -که مدعى آزادى بیان و انتقال صحیح اخبار است - به گونه اى دیگر بازنشر پیدا کرد و تلاش شد آن را بهانه اى براى نکوهش غیرت و جایگاه واقعى زنان قرار دهد.

البته پدرام کریمی در صفحه شخصی اش درباره اظهارنظرش شفاف سازی کرد، اما گویا این رسانه ها قصد سوءاستفاده خود از این صحبت شخصی را دارند.

مدعیان آزادی بیان همچنین طی روزهای گذشته با الفاظی رکیک به مجری رسانه ملی حمله کردند که با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد.

  شبکه «من و تو» از بدو تاسیس درصدد تغییر سبک زندگی ایرانی - اسلامی فعالیت کرده و در این راه یک بار، «حجاب را عامل عقب ماندگی معرفی می کند»، بار دیگر فتوا صادر می کند که «می‌توان شیعه بود و مشروب هم خورد»، یک بار در دفاع از «همجنس‌گرایی» بر می آید و باردیگر «سگ پروری» را ترویج می‌دهد.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شبکه تولید فساد
اشکان
ای تفففففف به این شبکه تو وتو که اسمش هم منکراتیه . دلم نمیخاد کلمه من رو روش بزارم. فقط دنبال بی غیرت کردن ایرانیان اند.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا این شبکه ها دست از سر ما برنمیدارن!
بابا به شما چه که ما دوس داریم چطور زندگی کنیم!
دلمون میخاد حجاب داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاحرف بسیاردرستی زده این مجری.خداحفظش کنه.