جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دعوت از تعاون‌گران برای شرکت در انتخابات

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 519018
یک فعال اقتصادی بر حضور جدی تعاون‌گران کشور در مهمترین رخداد سیاسی کشور یعنی انتخاب رئیس‌جمهور آینده تأکید کرد و در عین حال گفت: کار و کرامت و ایجاد دولت مردمی آرزوی تعاون‌گران عزیز است.
دعوت از تعاون‌گران برای شرکت در انتخابات

به گزارش جهان نيوز، ماشاالله عظیمی با اشاره به تعاون و همدلی، دولت مردم و کار و کرامت و همچنین پیش رو بودن برهه‌ای حساس از تاریخ پرافتخار کشورمان اظهار داشت: تعاون‌گران ایران اسلامی در گذشته تا کنون در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته‌اند و این موضوع یکی از افتخارات بخش تعاون کشور است.
وی افزود: ‌اوضاع نابسامان اقتصادی، عدم تحقق وعده‌های داده شده، رکود عمیق و دامنه‌دار در کنار بی‌عدالتی در توزیع فرصت‌ها مانع از حضور این قشر زحمت‌کش در عرصه‌های سیاسی و تعیین سرنوشت نخواهد شد.
این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: آمارهای اقتصادی از تعطیلی و تضعیف بنگاه‌های متوسط و کوچک خصوصی و دولتی و همچنین کاهش شدید قدرت خرید مردم، نشان از انباشت کالاهای تولیدی در انبارها دارد.
 وی گفت: بی‌انضباطی‌های مالی و ضعف در نظارتها باید از کشور ریشه‌کن شده چراکه بحران ها را تشدید می کند؛ گشایش و تغییر جدی در حوزه کار و تولید آرزوی هر ایرانی و فعال اقتصادی است.
وی ضمن دعوت از تمام تعاون‌گران کشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه کاندیدای اصلح که بارها در برنامه‌های خویش از مظلومیت بخش تعاون و همچنین غفلت از آن تأکید کرده، اهتمام جدی داشته باشند.
عظیمی تأکید کرد: برای حضور در همایش و گردهمایی باشکوه امروز در مصلی بزرگ تهران در کنار مردم انقلابی پایتخت، تعاون‌گران حضور جدی خواهند داشت و قاطعانه از سید کرامت و اخلاق جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهند کرد تا پرچم اخلاق، تعامل و همدلی را به عنوان نماد وحدت و تعاون به اهتزاز درآورند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *