جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
کواکبیان:

مطمئنم جهانگیری به‌نفع روحانی کنار‌ می‌رود

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب: 518848
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : دانشجویان و سایر قشرهای ملت ایران 29 اردیبهشت با رای دوباره به روحانی، خواب بدخواهان کشور را آشفته تر خواهند کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مصطفی کواکبیان عصر دوشنبه در کرسی آزاد اندیشی باعنوان پیش به سوی پاستور در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: اصولگرایان از مدتها پیش می گفتند اصلاح طلبان نمی توانند دوباره دولت روحانی را سرکار آورند لذا از هر اقدامی برای یک دوره ای شدن دولت روحانی استفاده کرده و می کنند.

وی بیان کرد : آنان می خواهند دولت روحانی یک دوره ای شود که البته ما هم می خواستیم رئیس دولت ای نهم و دهم را یک دوره ای کنیم اما نشد چرا که جریان حدود 40 ساله انقلاب نشان داده هر دولتی 2 بار روی کار می آید.

جهانگیری به نفع روحانی کنار می رود
این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص ماندن جهانگیری در انتخابات نیز گفت: جهانگیری معاون اول روحانی است و در مناظرات از دولت فعلی حمایت می کند.

کواکبیان تاکید کرد : مطمئنم جهانگیری تا یکی 2 روز آینده به نفع روحانی انصراف می دهد و حتی هاشمی طبا گفته کنار نمی روم ولی به روحانی رای می دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين جمله «جریان حدود 40 ساله انقلاب نشان داده هر دولتی 2 بار روی کار می آید» خيلي بودار است. مسؤولين امنيتي بايد حواسشان از الان جمع باشد.