پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

قالیباف، سیلی بزرگ برای همه شیفتگان قدرت

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 518717
قالیباف با از خود گذشتن و فداکاری برای حفظ انسجام جبهه انقلاب باعث شد، هر کسی تا به الان خلاف آن را در مورد او گمان میکرد، امروز واجب الاستغفار شود.
قالیباف، سیلی بزرگ برای همه شیفتگان قدرت
 
به گزارش جهان نيوز، محمد عبداللهی در کانال تلگرامی خود نوشت:حاج باقر! متبرک باد قیام ماندگارت علیه اشرافیت

پیروزی فقط به معنی رای گرفتن از مردم نیست. پیروزی یعنی در دل مردم جای داشتن.قالیباف دیگر امروز فقط نماد "مدیریت جهادی" و مدیریت انقلابی نیست، او از این پس، نمادی از "فداکاری برای انقلاب" است. سالها در جبهه علیه دشمن بعثی جنگید. پس از آن، در جبهه آبادانی کشور #کار کرد و #کار کرد. و الان در این جبهه رودررویی با زالوصفتان #4درصدی برای انقلاب #آبرو داد.

او آبرو داد ولی چهره کریه مافیای قدرت و ثروت حرام را برای همیشه در این کشور رسوا و بی آبرو کرد و البته با خود دشمن... و این بزرگترین هنر مردان خداست که از #خود برای #خدا بگذرند.

 امروز قالیباف، یک سیلی بزرگ است برای همه شیفتگان قدرت . قالیباف با از خود گذشتن و فداکاری برای حفظ انسجام جبهه انقلاب باعث شد، هر کسی تا به الان خلاف آن را در مورد او گمان میکرد، امروز واجب الاستغفار شود.

و برکت این اخلاق مداری و از خودگذشتگی، به اذن خدا، باعث پیروزی جبهه انقلاب خواهد شد.چه زیبا گفت صمیمی ترین  دوستت "قاسم سلیمانی" که برایت شهادت را آرزو کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *