شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۲۱

نامزد دروغگو، تبلیغاتچی دروغگو هم دارد

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 518589
بازیگری که در دولت‌های نهم و دهم در بیش از 20 فیلم بازی کرده بود و جوایزی را هم گرفته بود گفت که ممنوع از کار بوده!
نامزد دروغگو، تبلیغاتچی دروغگو هم دارد
به گزارش جهان نيوز؛ یکی از حواشی همایش حسن روحانی در ورزشگاه آزادی، حرف‌های باران کوثری، بازیگر سینما بود. وی در این همایش، فیلم جدیدی بازی کرد و با حالت بغض‌آلود گفت که در دولت قبل به خاطر انتقاد، ممنوع از کار شد.
 
این اظهارات کوثری درحالی است که وی جزو آن دسته از بازیگرانی بود که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، از بیشترین لطف و امکان برخوردار بودند. به طوری که در طول دولت‌های نهم و دهم در بیش از 20 فیلم بازی کرد و چند بار نیز نامزد یا برنده سیمرغ جشنواره فجر شده بود.

ای کاش خانم کوثری که به واسطه پدر تهیه‌کننده و مادر کارگردان خود و همچنین الطاف دولت‌های مختلف، همیشه امکان کار و خودنمایی و دریافت جایزه داشته، اشاره‌ای هم به هزاران همکار خود که در چهار سال گذشته بیکار بودند هم می‌کرد.

لیلی رشیدی دیگر تبلیغاتچی حسن روحانی چند روز پیش در روزنامه زرد آفتاب یزد، به هواداران دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری توهینی وقیحانه کرد!

ظاهراً مدعیان روشنفکری، دروغگویی و توهین  را از لوازم منورالفکری و حقوق و طلب خود تلقی می‌کنند و آزادی بیان را در انحصار همپالگی‌های خود می‌دانند و بس!

خوب است این مدعیان همیشه طلبکار توضیح دهند چه نسبتی با مردم عادی و آرمان‌ها و خواسته‌های آنها دارند و چرا همواره بین آنها و توده‌های مردم فاصله‌ نجومی است؟
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بي نام
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما هم نميدانيم اينها فقط بازيگر هستند و نقش بازي مي كنند و از درد و احساس مردم بي خبر هستند اگر اينها مردمان سرزمينشان را درك مي كردن و واقعيت ها را مي ديدن مي فهميدن مردمشان از بيكاري و فساد چه اخلاقي و چه اقتصادي و ... رنج مي بردن ولي بيشتر اينها به اصطلاح روشنفكر و منور الفكر هستند و شناخت درستي از اطرا خودشان ندارند . امبدوارم خدا عقل سالم به همه ما عنايت بفرمايد
Iran, Islamic Republic of
همانطور که رعایت حجاب و شرعیات برایشان محملی نداشته و اصلا اعتقادی به این مسائل ندارد و فقط در مقابل دوربین و دیده شدن این کار را انجام می دهند به همین ترتیب هم مردم مردم کردن اینها از سر شکم سیری برای ادامه کارهای معلوم الحالی خودشان هست و از درد مردم بی خبرند. کلیپ صحبتهای این خانم را در استادیوم ببینید درست مثل فیلمهایش حس گرفته و مثل یک بازیگر در نقش مظلوم نمایی خود رفته وبا احساس تمام از فتنه گری خود در سال 88 صحبت می کند و خود را فقط یک سوال کننده معرفی می کند!
یک با وجدان تو اون جمع نبود که بگه خانم شما این قدر ناتوانی که فرق بین سوال و اعتراض را با فتنه گری و شرکت در آشوبهای خیابانی ودستگیری در بحبحوحه اغتشاشات و حضور در وسط درگیری ها نمی دانی؟! بعد هم ظرف چند ساعت با یک تلفن خانم آزاد می شوند.به کی آدرس غلط می دهی ؟1
درست مثل رییس جمهوری که آدرس غلط می دهد و دیوار حاشاش بلند بلند است شما هم ...
کبوتر با کبوتر باز با باز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاسب کاران که تنها در دولت نیستند. در سینما هم هستند
Iran, Islamic Republic of
اینها بازیگرن،هرنقشی بهشون بدن بازی میکنن
psdk
Iran, Islamic Republic of
اینها دارای شخصیتهای خودبین و همهچیزدان هستند. اخر چرا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تقصیر نداره بهش گفتن یه چیز بگو بنفش خوشش میاد اونم گفته
علی
Iran, Islamic Republic of
بی هنران قدر هنرمند چه دادنند
Iran, Islamic Republic of
ببینم علی اقا
اصلا فرض کن این خانم کوثری هنرمندی در حد انتونی کوئین . چه ربطی دارد به بینش سیاسی و قدرت تمیز درست از غلط ؟ این بی هنران قدر هنرمند چه دانند (ندانند ) از آن حرف هایی است که بخاطر وزن و بافت و همگونی کلماتش زیباست . در جاهایی هم مصداق دارد . لیکن این مصداق عام و جامع نیست . دلیلش هم بدیهی است و نیاز به توضیح ندارد . و اما برسیم سر موضوع این خانم . من بارها و بارها خوانده ام که او در تظاهرات کودتا در سال 88 شرکت داشته است و دستگیر هم شد . انروزها را اصلایادم نرفته و تن لرزه ها و غصه هایی که با ان مواجه شدیم . ممکن است برخی احتمال کودتا و انقلاب رنگین و حضورعناصر جاسوس و براندازدر کشورهای هدف را قبول نداشته باشند و مسئله را ساده ببینند .این دیگر از نااگاهی و عدم اطلاعشان نسبت به تاریخ معاصر و قدیم ، فعالیت های دشمن و غیرو است . من سالیان زیادی انور آب بودم . در انجا تحصیل کردم و بعد برگشتم به کشورخود وماندم . این لوس بازی های غربی که فلان سلبریتی را می اورند و تابلو می کنند برای مقاصد خود را باید کنار گذاشت . عده زیادی هستند در این کشور که بصورت گمنام دارند به کشور خدمت صادقانه می کنند . این خانم انگشت کوچکه انها هم نیست ( باور کنید حتی همین مثال هم این خانم را بالا برد لیکن در این لحظه جمله بهتری پیدا نکردم ) .
Iran, Islamic Republic of
هنر برای هنر ، سیاست برای سیاست.
اگر هنر میخواهد بیاید سیاست باید یاد بگیرد یا برعکسش.
همین ها وقتی موضوع انقلاب در سینما طرح میشود جیغ بنفش می کشند که سیاست به حنر چه ربطی داره؟ دیدی همتون به هم میایید؟ منافقان به زودی رسوا میشوند. چهره به چهره یادتون نره.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بازیگر شغلش مشخصه پول میگیره بازی کنه
Iran, Islamic Republic of
باز حالا طرف کارگردان بود یا مثلا ی نویسنده صاحب سبک بود، مردم به حرفش گوش می دادن،آدم دلش نمی سوخت.... واقعا چرا مردم باید به توصیه بازیگرها رای بدن؟
مگه بازیگرها با سوپری وکارمند ساده و لبو فروش و راننده تاکسی که همیشه مورد احترام دولت هم بودن، در تشخیص و دیدگاه سیاسی و اجتماعی فرقی می کنن؟
Iran, Islamic Republic of
از عوارض شهرت است. بگی ماست سیاهه طرفدارانت میگن ماست سیاهه. اگر هم نباشه سیاهش میکنند
Iran, Islamic Republic of
بازیگر رانتی باید هم از دولت رانت بگیران مرفه بی درد حمایت کنه!!

اتفاقا حمایت همچین آدمی از روحانی، بیش از پیش چهره دروغگوی مزور و دروروی روحانی را برملا می کنه!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
کسی که رایش به خاطر قر وفر یه بازیگر تغییر کنه نشان از بی عقلی است . حالا بازیگر میخواد این خانوم باشه یا کلاه قرمزی یا جیگر.!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر دروغگو مرگ بر دروغگو
Lao People
اینا پولشونو میگیرن،درد چه میفهمن چیه،دنبال آزادیهایی از نوع خودشون هستن
Iran, Islamic Republic of
بچه به اينستاگرام اين چهار درصدي بريد و باهاش حرف بزنيد
شریف
Iran, Islamic Republic of
مگر بازیگران چه کار مثبتی در جامعه انجام داده اند که حالا مرجع مردم در انتخابات باشند، نگران نباشید، خانم کوثری سال 88 حامی کروبی بود که رأیش از آرای باطله هم کمتر بود و حتی کرباسچی هم به او رأی نداد. و علیرغم حمایت امثال لیلی رشیدی موسوی هم توفیقی نیافت.
رحمان
دولت شان تمام شد دست و پا نزنند لطفا.
عبدالله خدابنده
Iran, Islamic Republic of
السلام. کسی که کارش بازیگریست در مقابل دستمزد بازی میکند .باور کردن نقش یک بازیگر کار عاقلانه ای نیست. انهم این زن خیلی جوان که ژنتیکی از پدر و مادر بازیگر است. به انچه از او شنیدید اهمیت ندهید - نقش بازی کرد. والسلام.