جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
اخبار ویژه روزنامه‌ها

یک بام و دو هوای اصلاح‌طلبان درباره سابقه روحانی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 518564
بی‌تاثیری توافق هسته‌ای بر زندگی مردم ایران ممکن است بر انتخاب مجدد روحانی تأثیر منفی بگذارد.
یک بام و دو هوای اصلاح‌طلبان درباره سابقه روحانی
به گزارش جهان نيوز، روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.
*********

کیهان
نقیض‌گویی دولت درباره پرداخت پول به مردم!
رئیس‌جمهور در اظهاراتی متناقض، هم به تحسین پول پخش کردن دولت در شب انتخابات پرداخت و هم رقبا را متهم کرد که می‌خواهند پول پمپاژ کنند و به تورم دامن بزنند.

حسن روحانی دیروز در خرم‌آباد با اشاره تلویحی به پرداخت دوباره یارانه به خانوارهایی که یارانه‌شان قطع شده و همچنین افزایش حقوق کارگران و فرهنگیان و بازنشستگان و مستمری‌بگیران در شب انتخابات گفت: امروز که پول نفت یک مقدار بیشتر شده، تصمیم گرفتیم این پول را به محرومان برسانیم.

روحانی چند دقیقه بعد و در سخنانی متناقض ضمن حمله به نامزدهای رقیب گفت: می‌خواهند با پمپاژ پول، مردم را بفریبند و قیمت اجناس را چند برابر کنند.

اولاً با این استدلال که پول نفت افزایش پیدا کرد و پول به مردم دادیم، آقای روحانی و دیگر دولتمردان اذعان می‌کنند که در حمله به دولت قبل، فریبکاری و بی‌صداقتی به خرج داده‌اند، ثانیاً چگونه پول پخش کردن دولت خوب است اما وعده نامزدهای رقیب درباره افزایش یارانه‌ها، عوام‌فریبی و موجب تورم است؟!

پرداخت یارانه به خانوارهایی که یارانه آنها چند ماه یا چند سال پیش قطع شده بود در حالی است که وزیران اقتصادی دولت شب یارانه به مردم را مصیبت عظما و عزا می‌دانستند.
 
یک بام و دو هوای عضو فراکسیون امید درباره سابقه دولتمردان
نماینده مجلسی که نماز زیارت خواندن را برای رای اعتماد به وزیر کابینه لازم می‌دانست، حالا می‌گوید مگر می‌شود بدون کارنامه اجرایی رئیس‌جمهور شد؟

به گزارش شرق، فاطمه سلحشوری عضو فراکسیون امید، ضمن حضور در ستاد «حسن روحانی» گفت: رقیب آقای روحانی سابقه یک روز کار اجرایی نداشته است. ایشان از قوه قضائیه آمده‌اند و الان می‌خواهند رئیس‌جمهور ایران شوند. مگر می‌شود بدون کارنامه اجرایی رئیس‌جمهور شد؟»

این اظهارات در حالی است که اولا آقای روحانی قبل از نامزدی ریاست جمهوری در سال 92، هیچ سابقه اجرایی نداشت تا آنجا که امثال رمضان‌زاده و سخنگوی دولت اصلاحات هم تصریح کرده‌اند ضعف برخی وزرای روحانی ناشی از فقدان سابقه اجرایی در روحانی است.

ثانیا همین خانم سلحشوری 11 آبان 95 در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، به جای مطالبه سابقه اجرایی لازم، گفت: یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟
 
گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا /ایران قدرتمند، چالشی برای ماست
جامعه اطلاعاتی آمریکا، همچنان ایران را به عنوان یک تهدید ارزیابی کرد.
دنیل کورتس سرپرست اطلاعات ملی آمریکا که وظیفه هماهنگی بین 16 نهاد اطلاعاتی و امنیتی این کشور را برعهده دارد، در گزارشی به کمیته اطلاعاتی سنا چشم‌اندازی از تهدیدهای پیش روی منافع و امنیت ملی آمریکا ترسیم کرد.
در این گزارش و در بخش مربوط به ایران آمده است: جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های نظامی و تروریستی ضدآمریکا و نیز رژیم اسد و شورشیان حوثی حمایت می‌کند و در عین حال تجهیزات پیشرفته نظامی را توسعه می‌دهد، این کشور همچنان تهدیدی پا برجا علیه منافع امنیت ملی آمریکا به شمار می‌آید.

با وجود حمایت مشروط (آیت‌الله) خامنه‌ای، رهبر عالی ایران از توافق هسته‌ای برجام که در ژانویه 2016 اجرایی شد، وی همچنان به شدت نسبت به انگیزه‌های آمریکا بی‌اعتماد است.

مقامات ایران همچنان روی خنثی کردن نفوذ آمریکا و اسرائیل و نیز آنچه که تلاشهایی تحت هدایت عربستان سعودی برای دامن زدن به تروریسم و افراطی‌گرایی سنی مذهبی علیه ایران و جوامع شیعه در منطقه می‌خوانند، متمرکز هستند.

در بخش دیگری از این گزارش می‌خوانیم: مقام‌های ایرانی بر این باورند که مقابله با دشمنان‌شان دور از مرزهای این کشور مانع نفوذ بی‌ثباتی‌ها به ایران خواهد شد و تهدید داعش را برای تهران و شرکای منطقه‌ای کاهش می‌دهد. بنابراین در عراق و سوریه و یمن می‌جنگند.

کمک‌های ایران به حوثی‌ها از جمله ارسال پهپاد، حمایت‌های موشکی و در اختیار گذاشتن فناوری قایق‌های انفجاری،  احتمال گسترش و تشدید درگیری‌ها در یمن و افزایش اختلاف بین ایرانی‌ها و سعودی‌ها را به همراه دارد.
ارزیابی ما این است که رهبران ایران قصد دارند تا از طریق روابط خود با بازیگران محلی در عراق، سوریه و یمن، نفوذی دیرپا در منطقه ایجاد کنند.

ایران همچنان از روابط خود با مسکو برای گسترش نفوذ خود و مقابله با فشارهای آمریکا استفاده می‌کند.
این گزارش می‌افزاید: ایران به توسعه مجموعه‌ای از توانمندی‌های جدید نظامی از جمله پهپاد، موشک‌های بالستیک، مین‌های دریایی پیشرفته، قایق‌های انفجاری بدون سرنشین، زیردریایی‌ها و اژدرهای پیشرفته و موشک‌های کروز ضدکشتی و زمینی برای نظارت و هدف قرار دادن سرمایه‌های نظامی آمریکا و شرکای ما در منطقه ادامه می‌دهد. ایران بزرگترین نیروی موشکی بالستیک در خاورمیانه را دارد و می‌تواند اهداف را تا دو هزار کیلومتری مرز خود هدف قرار دهد.
سامانه موشکی زمین به هوای C20SA- روسیه که به ایران تحویل شده، پیشرفته‌ترین سامانه هوایی دوربرد این کشور به حساب می‌آید.

بنابه این گزارش؛ رفتار نیروهای دریایی سپاه در خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز برای نیروی دریایی آمریکا خطرناک است.ما ارزیابی می‌کنیم که تعامل‌های محدود اما مهاجمانه در آینده هم ادامه یابد و احتمالا مقصود از این رفتارها نشان دادن تصویری قدرتمند از ایران و محک زدن واکنش آمریکا است.

در بخش دیگری از این گزارش با محوریت امنیت سایبری آمده است: تهران همچنان از تبلیغات، جاسوسی و حملات سایبری برای نیل به اولویت‌های امنیتی و اعمال نفوذ در رویدادها و مقابله با تهدیدها از جمله علیه شرکای آمریکا در منطقه استفاده می‌کند. ایران همچنین توانایی‌های سایبری خود را به طور مستقیم بر ضد آمریکا به کار گرفته است.

برای نمونه در سال 2013 یک هکر ایرانی موفق به نفوذ به سامانه نظارتی یکی از سدهای آمریکا شد و در سال 2014 ایرانی‌ها حمله‌ای برای حذف اطلاعات شبکه یکی از کازینوهای آمریکا ترتیب دادند.

در بخش دیگری هم مربوط به تروریسم آمده است: ایران به همراه اصلی‌ترین شریک خود در این زمینه یعنی حزب‌الله لبنان،  تهدیدی برای منافع آمریکا و شرکای جهانی ما به شمار می‌رود.

تمایل ایران برای بازداشتن آمریکا ممکن است حتی این کشور را به سمت توسعه موشکهای قاره‌پیما سوق دهد و پیشرفت برنامه فضایی ایران هم از آنجایی که از فناوری مشابهی استفاده می‌کند، میانبری در این مسیر خواهد بود.

ناامیدی اغلب مردم ایران از برجام سرنوشت روحانی را به خطر می‌اندازد
بی‌تاثیری توافق هسته‌ای بر زندگی مردم ایران ممکن است بر انتخاب مجدد روحانی تأثیر منفی بگذارد.
پایگاه اینترنتی شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در تحلیلی تصریح کرد: رقابت‌های انتخاباتی در ایران به شدت بر سیاست‌های اقتصادی، مقابله با بیکاری و بی‌عدالتی موجود متمرکز است.

رقبای حسن روحانی، دولت وی را به دلیل ناکامی در بهبود شرایط اقتصادی - سیاسی به رغم حصول توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها نکوهش کرده‌اند.

نرخ بیکاری در ایران نیز به 12/7 درصد افزایش یافته و این در حالی است که نرخ بیکاری جوانان نیز از 24 به 30 درصد طی دوران حسن روحانی رسیده است.

این موضوع آشکار شده است که شرکت‌های بین‌المللی در مورد سرمایه‌گذاری‌های گسترده در ایران همچنان شک و تردید دارند.

در نتیجه، توافق موجب سرازیر شدن سرمایه‌گذاری مورد انتظار و یا اشتغال‌زایی در ایران نشده است. توافق هسته‌ای تاثیر اندکی بر طبقه میانه و کارگری ایران داشته و این در حالی است که نابرابری‌های اجتماعی افزایش یافته است.
همچنین چند ایرانی ساکن آمریکا معتقدند، «حسن روحانی» شانس چندانی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه ندارد.

«علیرضا نادر»، کارشناس اندیشکده رند، «الکس وطن‌خواه»، کارشناس اندیشکده خاورمیانه  و «نازیلا فتحی»، خبرنگار سابق نیویورک‌تایمز، در نشست سه‌شنبه پیش در اندیشکده خاورمیانه به تشریح انتخابات ایران و مشارکت مردم در آن پرداختند.

به گفته نادر، روحانی شانس خوبی برای دوباره انتخاب شدن ندارد.
وی می‌افزاید، توافقنامه‌ هسته‌ای برای قشر متوسط، ناامیدی بزرگی بود؛ افزایش تولید نفت باعث ایجاد اشتغال نشده است.

وطن‌خواه نیز دراین‌باره می‌گوید، روحانی نگران خودش به عنوان «کسی» است که به خرید هواپیماهای ایرباس و بوئینگ می‌پردازد، اما یارانه وکمک‌ هزینه‌ای به قشر فقیر نمی‌پردازد. او بدون جلب نظر مردم نمی‌تواند از سیاست خارجی - تنش‌زدایی با آمریکا و تجدیدنظر درباره اسرائیل - حرف بزند. حرف زدن از این مسائل برای شهرهای بزرگ خوب است، اما مردم دیگر شهرها می‌خواهند بدانند که چگونه باید خانواده‌شان را تامین کنند.

ژنرال دانفورد: سپاه ‌قدس ایران بزرگ‌ترین چالش برای آمریکاست
رئیس ستاد مشترک آمریکا می‌گوید سپاه‌ قدس ایران بزرگ‌ترین چالش پیش روی ماست.
به گزارش جروزالم‌پست، ژنرال «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: بزرگترین چالش پیش رو، سپاه قدس ایران و حمایت‌های آن از حزب‌الله است.

«جروزالم‌پست» در گزارشی نوشت: اسرائیل نگرانی خود را از گشوده‌ شدن جبهه‌ای جدید و قوی از سوی ایران و حزب‌الله در مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه ابراز داشته است.

جروزالم ‌پست اضافه کرد: ژنرال «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به اسرائیل گفته بود که با مقامات نظامی اسرائیل درباره نگرانی‌های مشترک در منطقه از جمله نفوذ ایران در منطقه، حضور حزب‌الله در جنوب سوریه و حضور گروه داعش در سوریه و در نزدیکی مناطق مرزی اسرائیل و اردن مورد بحث قرار داده است.

رویترز: هیچ سرمایه‌گذاری واقعی پس از برجام در ایران صورت نگرفت
«در حالی که حسن روحانی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری برای سرمایه‌گذاران خارجی فرش قرمز پهن کرده، اما تاکنون به جای عمل بیشتر، با حرف از سوی شرکت‌های خارجی روبه‌رو بوده است».

خبرگزاری رویترز در تحلیلی پیرامون سرمایه‌گذاری خارجی و انتخابات در ایران نوشت: یک ماه پیش همایش نفت و گاز ایران‌- اروپا در تهران برگزار شد و سخنران پشت سخنران از ظرفیت‌های منابع عظیم نفت و گاز ایران صحبت کردند. این در حالی است که شرکت‌های بین‌المللی انرژی با وجود امضای ده‌ها تفاهم‌نامه با تهران در سال گذشته، هنوز هیچ سرمایه‌گذاری در ایران نکرده‌اند.

دولت آمریکا توسط کنگره این کشور ملزم شده است که هر 90 روز پایبندی ایران به توافق هسته‌ای سال 2015 را بررسی کند و در صورت عدم پایبندی تحریم‌های رفع شده را بازگرداند.

این در حالی است که آمریکا هنوز برخی تحریم‌ها را که ارتباط بانک‌های ایرانی را با نظام مالی بین‌المللی قطع می‌کند لغو نکرده؛ که این امر نگرانی شرکت‌های خارجی را از مجازات آمریکا پابرجا نگه داشته است.
دولت روحانی انگشت اتهام را در شکست جذب سرمایه‌های خارجی به دشمن قدیمی ایران، ایالات متحده آمریکا، نشانه گرفته است.

کسانی که در ایران تجارت می‌کنند می‌گویند که مجبور به پیش‌بینی راه‌های فراری در قراردادها هستند تا در صورتی که آمریکا تحریم‌ها را بازگرداند بتوانند بلافاصله قراردادشان را لغو کنند.

رویترز می‌افزاید: شرکت‌های نفتی از آمریکا می‌خواهند که در صورت بازگرداندن تحریم‌ها، سرمایه‌گذاری‌هایی را که اکنون در ایران انجام می‌دهند از تحریم معاف کند.

مدیران شرکت‌های خارجی همچنین انتظار پیشنهادهای جذاب‌تری از تهران دارند.شرکت توتال فرانسوی و انی ایتالیایی تصریح کرده‌اند که در صورتی حاضر به سرمایه‌گذاری هستند که شرایط بهتری پیشنهاد شود.

دولت روحانی در حال کار روی قراردادهای جدیدی است که سرمایه‌گذاری مشترک طولانی مدت (25 ساله) را امکانپذیر کند تا شرکت‌های خارجی قانع شوند که ضررشان جبران خواهد شد. اما تاکنون با گذشت یک سال از ضرب‌العجل اجرای آنها، هیچ قراردادی از این نوع عملی نشده است.

بزرگترین مانع برای سرمایه‌گذاران، امتناع بانک‌های بزرگ غربی از پذیرش خطر تحریم‌های آمریکا و یا بازگشت تحریم‌ها به دلیل نقض توافق هسته‌ای توسط ایران است.
خراسان
 
ایست مطلق به ترانزیت پسماند خطرناک از خاک ایران
بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد مسئول به تعدادی از دستگاه های ذی ربط در امر واردات کالا، تاکید شده با توجه به تصمیم جدید اتخاذ شده و بررسی این موضوع که جابه جایی پسماندهای خطرناک می تواند خطرات قابل توجهی به همراه داشته باشد، از این پس ترانزیت هرگونه پسماند خطرناک مانند باتری های مستعمل سرب اسیدی، از طریق خاک جمهوری اسلامی ایران ممنوع بوده و ضابطان مربوطه از هرگونه اقدامی برای ورود این محموله ها – حتی در حد سرب موجود در این باتری ها- ممانعت به عمل آورند.

ذره بین دولت روی نتایج یک کارگروه خاص
در حالی که بر اساس ابلاغیه سال 1393 یک مقام مسئول، مدیران دولتی موظف شده بودند با تشکیل کمیته ساختار و فناوری‌ های مدیریتی و کارگروه نظام پیشنهادات، نسبت به دریافت، بررسی و اعمال نظرات و برنامه های ارسالی توسط کارمندان و سایر منابع معتبر اقدام کنند، طبق بخشنامه روزهای اخیر یک مقام مسئول به تعدادی از سازمان ها و ادارات دولتی، از آنها خواسته شده است نسبت به ارسال گزارش جمع بندی شده تعداد پیشنهادات دریافتی، بررسی شده و تایید شده اقدام و دولت را از آن مطلع کنند.

ایران
نامه حسین فریدون به صدا و سیما برای پاسخ به ادعای قالیباف
در پی پخش گفت‌وگوی محمدباقر قالیباف، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دو سیما و بیان مطالبی درباره نحوه تعیین مدیران بانک‌ها حسین فریدون، برادر رئیس جمهوری طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، ایجاد فرصت پاسخگویی به مطالب مطرح شده را خواستار شد. به گزارش «ایران»، فریدون در نامه خود به علی عسگری، سخنان قالیباف را تهمت خوانده است. پیش از این محمدعلی نجفی هم برای پاسخ به ادعاهای قالیباف علیه خود از صدا و سیما درخواست وقت کرده بود.

 یک سال حبس برای علیرضا زاکانی
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس به دنبال شکایت وزارت نفت به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. به گزارش ایلنا، زاکانی در تاریخ 1395/4/13 در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، برخی از افراد و وزارت نفت را به فساد سازمان یافته و پیوسته، رانتخواری، پورسانت‌بگیری، پرداخت پورسانت فروش نفت به افراد خاص متهم کرده بود. وزارت نفت در پی این اظهارات زاکانی، از او به مراجع قضایی شکایت کرد. شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران پس از رسیدگی، دوم اردیبهشت ماه زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف واقع به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.

 لوموند: سردار سلیمانی، قوی ترین فرد خاورمیانه است
روزنامه «لوموند» چاپ فرانسه در تازه‌ترین شماره خود در صفحه نخست مطلبی با عنوان «قاسم سلیمانی، چه‌گوارای ایرانی‌ها» منتشر کرده است. به گزارش فارس، این روزنامه با یاد کردن از قاسم سلیمانی به عنوان «قوی‌ترین مرد خاورمیانه» نوشته که او از زمان آغاز جنگ در ایران با فنون رزمی آشنا شده، بعدها پس از سرنگونی «صدام حسین» دیکتاتور عراق به این کشور رفته و حالا در سوریه است و همچنان 37 سال پس از انقلاب ایران مشغول رزم است. این روزنامه به نقل از صادق زیباکلام می‌نویسد که اگر سلیمانی مورد اعتماد جریان‌های سیاسی مختلف در ایران است، به دلیل  کناره‌گیری او از فعالیت‌های سیاسی است. لوموند به نقل از «علی الادیب» از رهبران حزب شیعه «الدعوه» در عراق نوشت: قاسم سلیمانی برای محافظت از نظام جمهوری اسلامی می‌جنگد. این جنگ برای او بیشتر از آن ‌که ملی باشد، مذهبی است و انگیزه‌های مذهبی او را تقویت می‌کند. در واقع آنچه قاسم سلیمانی برای آن می‌جنگیده و می‌جنگد، جمهوری اسلامی است.»

ادعای رئیس پارلمان عربی علیه ایران
رئیس پارلمان عربی در گفت‌وگویی با یک روزنامه سعودی مدعی شد که ایران امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند. به گزارش ایسنا، مشعل السلمی در گفت‌وگو با روزنامه الریاض مدعی شد: ایران از طریق ایجاد درگیری و نشر فرقه‌گرایی در دو جهان اسلامی و عربی، تشکیل و حمایت از شبه نظامیان در داخل کشورهای عربی و اسلامی و عدم همکاری با کشورهای عربی و اسلامی همچنان امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند. السلمی مدعی شد که حوثی‌ها با حمایت ایران علیه دولت قانونی یمن انقلاب کردند.

آرمان
انتقاد «جمهوری اسلامی» از برخی شیوه‌های تبلیغات
شنیده شد که روزنامه جمهوری اسلامی نوشت؛ هزینه‌های چندصدمیلیون‌تومانی چاپ و نصب تصاویر کاندیداها روی در و دیوار منازل مردم، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و درخت‌ها، توزیع شام و ناهار و انواع هدایا برای جلب آرای شهروندان، مردم را با این سوال روبه‌رو کرده است که مگر در شورای شهر چه غنیمت‌هایی وجود دارد؟ متاسفانه تصاویر برخی زنان با آرایش‌های غلیظ و حالات خاص، ویژگی تاسف‌آور این دوره از انتخابات است که بیشتر به صحنه نمایش مد شبیه است. نکته قابل‌تامل این است که بعضی شخصیت‌های متدین و با سابقه انقلابی و کاردان به بهانه دیدگاه‌های اصلاح‌طلبانه یا اعتدالی رد صلاحیت شده‌اند!

زاکانی به یک سال حبس محکوم شد
شنیده شد که علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس و عضو جبهه پایداری به دنبال شکایت وزارت نفت به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. نامه‌نیوز نوشت؛ زاکانی در تاریخ 13/4/1395 در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برخی از افراد و وزارت نفت را به فساد سازمان‌یافته و پیوسته، رانت‌خواری، پورسانت‌بگیری و پرداخت 8 دلار پورسانت فروش نفت به افراد خاص متهم کرده بود. وزارت نفت در پی این اظهارات زاکانی، از او به مراجع قضائی شکایت کرد. شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران پس از رسیدگی به این شکایت، دوم اردیبهشت‌ماه زاکانی را به جرم نشر مطالب خلاف‌واقع به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.

 ممانعت از ورود تصاویر روحانی به دانشگاه شهید بهشتی
شنیده شد که روز گذشته در حالی همایش «یک باور برای سلامت ایران» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که تاجزاده، محمدرضا خاتمی و علی تاجرنیا نیز در این مراسم حضور داشتند. جمعیت زیاد بود اما به گفته مسئولان برگزاری، اجازه نداشتند پلاکاردها و عکس‌های روحانی را داخل سالن بیاورند. مسئولان دانشگاه از سخنرانی تاجزاده و تاجرنیا جلوگیری کردند و تاجزاده به‌صورت ایستاده و کوتاه گفت: انتخابات امسال خیلی مهم است و ما امسال هم حسن روحانی را برای رئیس‌جمهوری انتخاب می‌کنیم.

 پاسخ مجری معروف به توهین‌ نسبت به شجریان
امیرحسین مدرس (مجری صداوسیما) با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: آقای ابوالقاسم طالبی پیش از انداختن قلاده‌های طلا به گردن دیگران... از ادب بر گردن خود بیاویز. با احترام امیرحسین مدرس. ابوالقاسم طالبی اخیرا در همایش نخبگان حامی ابراهیم رئیسی اعلام کرده بود که دولت یازدهم آنقدر دستش خالی است که آویزان یک بیمار سرطانی (محمدرضا شجریان) شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *