پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۷

حضور غیرقانونی ظریف در میتینگ انتخاباتی روحانی در اصفهان

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 518511
در حالی مطابق قانون، کارکنان وزارت امور خارجه حق عضویت در احزاب و گروه‌ها و فعالیت انتخاباتی ندارند، محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه امروز در میتینگ انتخاباتی حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اصفهان حضور یافت.
حضور غیرقانونی ظریف در میتینگ انتخاباتی روحانی در اصفهان
به گزارش جهان نيوز، در حالی مطابق قانون، کارکنان وزارت امور خارجه حق عضویت در احزاب و گروه‌ها و فعالیت انتخاباتی ندارند، محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه امروز در میتینگ انتخاباتی حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اصفهان حضور یافت و اعلام شده که در این مراسم سخنرانی می‌کند.

پیش از این تخت روانچی معاون وزیر امورخارجه نیز در میتینگ هواداران روحانی در تهران به صورت غیرقانونی حضور یافت و در این میتینگ سخنران کرد. تاکنون سابقه نداشته که کارکنان وزارت امورخارجه هنگام تصدی مسئولیت، وارد فعالیت‌های سیاسی داخلی و انتخابات شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
ایشان خاستند کاری ظریف و شکیل انجام دهند , عوض خوشنودی و اینکه بهرحال درنمکشناسی خودشان نسبت به رئیسشان حرکتی موزون انجام دادند در عوض تشکر باید شماتت شود ؟؟ هرچه باشد ایشان ظریف المُلک هستند و خودشان کلی قانونند . خوب نیست به وزیر لبخند و استاد حرکات بدن شناسی درزمان صحبت های نازو نازک راه وروش و قانون را یاداوری کنیم و کنید . زشت است عزیزان نگوئید دل نازک و ظریفشان را جریحه دار نکنید .
سید
از کوزه برون همان تراود که در اوست...
Iran, Islamic Republic of
بابا اینکه ممد جواد خودمونه که...
اشکال نداره داداچ.بزار بیاد تو!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف تاریخ مصرف تو دیگر تمام شده؛ لبخندت را برای دشمنان خدا برچهره آوردی وبرخودیها تاختی؛ بزودی تاریخ معلوم خواهد ساخت واقعا چه کاره بودی؛ خودی بودی یا بیخودی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش ظریف دست نخورده می ماند
Iran, Islamic Republic of
واقعا که دولت ؛؛دولت تزویر است؛ رئیس دولت و ویزر و.... ندارد؛ همه مثل همند ، فقط کم رنگتر و پر رنگتر>
حسین
Iran, Islamic Republic of
ایا قانونی در دولت میبینید؟؟؟؟؟؟؟؟