شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

تخریب رقیب از سوی کاندیداها اخلاقی نیست

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 518410
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، « نپرداختن نامزدها به حواشی را» از جمله شاخص‌های فرد اصلح در انتخابات برشمرد و گفت: پرداختن به حواشی و تخریب رقیب با تهمت زدن از سوی نامزد ریاست جمهوری، اخلاقی نیست.
تخریب رقیب از سوی کاندیداها اخلاقی نیست

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش قرآن و عترت و تجلیل از حافظان قرآن کریم،گفت: بر اساس آمار معاونت تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیش از 71 هزار نفر از خانواده نیروی انتظامی از جمله نیروهای وظیفه، کارکنان و خانواده های آنها حافظ یک تا 30 جزء قرآن هستند.
حجت الاسلام بهرامی این آمار را مایه افتخار ناجا دانست و خاطرنشان کرد: ماموران ناجا در پناه قرآن و با استمداد از این کتاب آسمانی ماموریت های خود را به نتیجه می رسانند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح شاخص های انتخاب فرد اصلح « نپرداختن نامزدها به حواشی را» از جمله این شاخص ها برشمرد و گفت: پرداختن به حواشی و تخریب رقیب با تهمت زدن از سوی نامزد ریاست جمهوری، اخلاقی نیست.
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات ادامه داد: شایسته نیست که نامزد ریاست جمهوری با پرداختن به حواشی و تهمت، رقبای خود را تخریب کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، افزود: برای انتخاب، نیازمند شاخص هایی هستیم که بر اساس آن فرد اصلح را انتخاب کنیم .
نماینده ولی فقیه در ناجا تدین، کاردانی ، علاقه مندی به مصالح نظام ، شجاع بودن ، گشودن گره های زندگی مردم ، داشتن اخلاص ، پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام ، هراس نداشتن از دشمن و فانی شدن در خدمت به مردم و داشتن اخلاق را از شاخص های انتخاب اصلح برشمرد.
حجت الاسلام بهرامی تاکید کرد: برای انتخاب، باید این شاخص ها را مورد توجه قرار داد و فردی را انتخاب کرد که هم سو و هم افق با ولایت فقیه باشد و مطالبات معظم له را محقق می کند .
نماینده ولی فقیه در ناجا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که کاندیداها باید پایبند به منافع ملی و اقتصاد مقاومتی باشند؛ زمانی که ضعف نشان دادیم دشمن آن را سوژه قرار داد و به آن حمله کرد.
وی با تشریح اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، گفت: رهبری معظم انقلاب در سخنرانی ماه های اخیر در مناسبت های مختلف فرمودند «انتخابات امری ملی و فراجناحی است نه گروهی و حزبی لذا به همه مردم مربوط می شود و مظهر مردم سالاری دینی است.»
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، تصریح کرد: آمریکا دموکراسی خود را به رخ دیگر کشورها می کشد و کشورهایی که فاقد آن هستند را تحت فشار قرار می دهد اما جمهوری اسلامی، آمریکا را خلع سلاح کرده چرا که بهترین نوع مردم سالاری را در قالب دینی دارد و این امر موجب افتخار است .
حجت الاسلام بهرامی افزود: ما به برکت انتخابات خود به دنیا فخر می فروشیم اما دشمنان تلاش می کنند انتخابات ما را نادیده بگیرند.
گفتنی است، همایش قرآن و عترت و تجلیل از حافظان قرآن کریم کارکنان، خانواده های انتظامی، دریابانی و پلیس فرودگاه کیش با حضور امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و تعدادی از مسئولان جزیره در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *