جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

بادامچیان: یارانه‌ای که یک شبه برقرار شود، با معلوم شدن نتیجه انتخابات قطع خواهد شد

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 518379
نایب رئیس شورای مرکزی موتلفه اسلامی در واکنش به پرداخت مجدد یارانه به برخی افرادی که یارانه آنها قطع شده، گفت:این اقدام جنبه انتخاباتی دارد و اگر روحانی مجددا انتخاب شود؛ این یارانه‌ها قطع خواهد شد.
بادامچیان: یارانه‌ای که یک شبه برقرار شود، با معلوم شدن نتیجه انتخابات قطع خواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به وعده پرداخت مجدد یارانه به برخی افرادی که یارانه آنها در دولت روحانی قطع شده؛ گفت: این اقدام کاملا جنبه انتخاباتی دارد و اگر روحانی مجددا انتخاب شود؛ یارانه‌ای که به خاطر رای آوری در شب انتخابات برقرار شده است، قطع خواهد شد.
 
گفتنی است در ابتدای هفته جاری، پیامک هایی برای افرادی که یارانه آنها در دولت روحانی قطع شده رسیده و وعده داده شده که یارانه آنها در تاریخ 26 اردیبهشت، یعنی سه روز قبل از رای گیری واریز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی
Iran, Islamic Republic of
شخصیتهای کم نظیری مثل آقای بادامچیان ، بلاتکلیفن.
ایشون تا هفته پیش طرفدار پرو پا قرص روحانی بود حالا چی شده حالا نقد میکنه نمی دونم.
امثال این آقا اصولگرایی رو شقه شقه کردند.
Iran, Islamic Republic of
یارانه ما را به ناحق قریب به 1سال است که قطع کرده اند .هرچه اعتراض کردیم و پیگیری بعمل اوردیم گوش کسی شنوا نداشت .اگر چنانچه قرار است فقط برای 1ماه ان را بدهند و دوباره ان را قطع کنند این بار به تمام رسانه های داخلی و خارجی موضوع کلاشی دولت فعلی و عوام فریبی شان را جار خواهیم زد وبه تمامی مراجع داخلی (دیوان عدالت و...) و خارجی (حقوق بشر و...) شکایت خواهیم کرد .