جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

حامیان «روحانی» حاضر به مناظره با نادران نشدند

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب: 518220
اقتصاددانان حامی حسن روحانی حاضر به مناظره با الیاس نادران درباره عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نشدند.
حامیان «روحانی» حاضر به مناظره با نادران نشدند
به گزارش جهان نيوز، علیرغم اعلام آمادگی الیاس نادران استاد و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و نماینده سابق مجلس برای برگزاری مناظره درباره عملکرد اقتصادی دولت یازدهم، هیچ یک از اقتصاددانان حامی حجت‌الاسلام حسن روحانی حاضر به مناظره با نادران نشدند.

 پس از دعوت الیاس نادران برای انجام مناظره، برنامه جهان‌آرا شبکه افق سیما برای برگزاری این مناظره اقتصادی اعلام آمادگی و با اقتصاددانان حامی دولت روحانی ازجمله مسعود نیلی، محمدعلی نجفی، سعید لیلاز و ... رایزنی کرد و حتی با ستاد حسن روحانی برای معرفی نماینده جهت حضور در مناظره تماس گرفت اما اقتصاددانان مذکور حاضر به مناظره با نادران نشدند و ستاد روحانی نیز نماینده‌ای برای این مناظره معرفی نکرد.
همچنین رایزنی و گفت‌وگوی دست‌اندرکاران برنامه جهان‌آرا با اقتصاددانان نهادگرایی چون فرشاد مؤمنی، حسین راغفر و ... برای حضور در مناظره با الیاس نادران نیز به نتیجه نرسید و بر این اساس این مناظره اقتصادی لغو شد.

منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
اعلام آمادگی کنند که چه بشود اینها خودشان میدانند که در طی این 4 سال این دولت چه بر سر اقتصاد آورده میدانند که در مناظره آنهم در برابر نادران شکست خواهند خورد .
Iran, Islamic Republic of
معلوم است كه حاميان دزدان نجومي . نمي توانند در مناظره اي شركت كنند