سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴
روحانی:

این دولت به منتقدین خودش احترام می‌گذارد

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 518168
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه انتقاد راه حل مشکلات است، گفت: این دولت به منتقدین خودش احترام می‌گذارد.
این دولت به منتقدین خودش احترام می‌گذارد

به گزارش جهان نيوز، حسن روحانی کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز طی سخنانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: می‌خواهیم به صراحت بگوییم که صاحب این کشور مردم و رایشان است.
وی افزود: خواست جوانان ما فقط این نیست که فقط به آن ها احترام گذاشته شود بلکه خواستشان این است که کشور به دست آنها اداره شود.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه عنوان کرد: ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران.

روحانی بر همین اساس اضافه کرد: ما علی رغم میل یک اقلیت، راهمان را با هم انتخاب کردیم و می‌خواهیم این راه را 4 سال دیگر هم ادامه دهیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نه اینکه آنچه تا کنون انجام داده ایم و پیموده ایم صد در صد مطلوبمان بوده و رضایت کامل داریم، بلکه می‌خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کرده‌ایم و باید این مسیر درست را با حرکتی پرشتاب تر و تحول و تغییری که شایسته ملت ایران است ادامه دهیم.

وی همچنین یادآور شد: ما در برابر قدرت‌های جهانی کاری کردیم که دشمن نتواند از فرصت های بدست آمده در گذشته استفاده کند. ما چهره خشن را به چهره اعتدال تبدیل کردیم.
روحانی بر همین اساس اضافه کرد: راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. احترام به حقوق شهروندی همه ایرانیان است؛ ما جدایی ملت را نمی پذیریم.
این کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مورد بیانیه ٢٠٣٠، گفت: در این باره به مردم و رهبر بزرگوار اطمینان می‌دهم که دولت تصریح کرده است که در چارچوب فرهنگ ایران به آن پایبند خواهد بود.
وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر توطئه‌های برخی، به هوشیاری و ایستادگی دعوت می‌کنم، خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری بود که به خاطر حفظ آرامش و امنیت جامعه بیان نکردم. وعده های خرداد ٩٢ را فراموش نکردم. یا به آن عمل کردم یا نگذاشتند عمل کنم.
روحانی همچنین با اشاره به اینکه در روزهایی که در حال گفت‌و‌گو با قدرت‌ها بودیم برخی از پشت خنجر زدند؛ اما ما صبوری کردیم، گفت: به افرادی که مخالف ما فکر می‌کنند احترام می‌گذاریم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: این دولت انتقاد را موجب پیشرفت می‌داند، اما تخریب راه درستی نیست؛ باید واقعیت ها را به مردم بگوییم.
وی تصریح کرد: شما به خوبی می‌دانید در آن روزهایی که ما با قدرت‌های جهانی در حال مبارزه دیپلماتیک بودیم برخی منافع ملی ایران را قربانی کردند اما صبوری کردیم.
روحانی با بیان اینکه این دولت به مخالفین خودش احترام می‌گذارد، افزود: این دولت به همه منتقدین خودش احترام می‌گذارد و انتقاد را راه نجات کشور و حل مشکلات می‌داند.
روحانی با بیان اینکه بدانید تخریب مسیر درستی برای آینده ملت ایران نیست، اظهار داشت: با فناوری‌های نو مبارزه نکنید و «فناوری هراسی» راه نیندازید.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: دولت در طول مدت سه سال و نیم در برابر آنهایی که فشار آوردند تا شبکه های اجتماعی را ببندند ایستادگی کرد. آنها طرفدار بستن این شبکه ها بودند تا مردم با فساد مبارزه نکنند و املاک نجومی اعلام نشود.
وی ادامه داد: دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد گذشته است.
روحانی خاطرنشان کرد: با زیر ساخت‌ها کاری خواهیم کرد که تک تک شما جوانان با گوشی خود، صدا و سیما باشید. ما از فرهنگمان حراست می‌کنیم اما اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره منزوی شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین عنوان کرد: ما به رفع تحریم هسته‌ای قانع نیستیم. باید تمام تحریم‌ها برداشته شود.
وی با بیان اینکه کاسبان تحریم از رفع تحریم‌های هسته‌ای ناراحت هستند، افزود: روحانی تمام آبرو و زندگی اش را فدای شما خواهد کرد.
روحانی اظهار داشت: درباره ممنوع‌التصویری رئیس‌جمهور اصلاحات هیچ سفارش و نامه‌ای برای هیچ کسی به هیچ قوه و ارگانی ننوشته ام جز یک نامه به قوه قضاییه که نوشتم به چه دلیلی سید محمد خاتمی را ممنوع التصویر کرده‌اید؟ البته هنوز پاسخی نداده اند.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان خطاب به مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ما می‌دانیم به تو چه ظلم بزرگی کردند. می‌دانیم چه تهمت‌هایی که نزدند، اما ملت ما جای تو را خالی می‌بیند. ما راه تو را ادامه می‌دهیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افزود: خواست جوانان ما فقط این نیست که فقط به آن ها احترام گذاشته شود بلکه خواستشان این است که کشور به دست آنها اداره شود....
برای همین کابینه ما هم پیرترین کابینه بعد از انقلاب است ووزیرمان در جلسه خوابش میبرد........................این بهترین گواه صداقت دولت بی تدبیری ونامیدی است.
:))
Iran, Islamic Republic of
این قسمت از صحبتهاش منو یاد =کوروش اسوده بخواب که بیداریم انداخته.سایت انتخاب نقل کرده:
روحت آرام باشد؛ ما راه تو را ادامه مي دهيم
Iran, Islamic Republic of
افزود: این دولت به همه منتقدین خودش احترام می‌گذارد و انتقاد را راه نجات کشور و حل مشکلات می‌داند..................شما انتقاد کنید بعد با القاب زیبا میفرستمتون جهنم.انتقاد از شما =فرستادن جهنم از من!
احمد
Iran, Islamic Republic of
باور کن این حرفهای ضد انقلاب و مسعود رجوی هست تا روحانی...اینها چقدر سقوط کرده اند که این حرفها رو میزنند..