شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲

«متقلب دارویی» رئیس ستاد «روحانی» شد

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 518117
حمید کهرام که به‌دلیل ارتکاب فعل متقلبانه از ریاست موسسه‌ تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برکنار شده بود، مسئولیت ستاد روحانی در خوزستان را برعهده گرفت.
«متقلب دارویی» رئیس ستاد «روحانی» شد

به گزارش جهان نيوز، حمید کهرام رئیس سابق مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی که به دلیل «ری‌لیبل» کردن واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته پرونده‌اش به سازمان تعزیرات حکومتی رفته بود، مسئولیت ستاد روحانی را در خوزستان برعهده گرفت.
بر اساس این گزارش حمید کهرام رئیس سابق مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، بر روی مقادیر قابل توجهی واکسن آنتروتوکسمی تاریخ مصرف گذشته لیبل جدید نصب کرده بود که هیچ منطق علمی، شرعی، وجدانی و عرفی را به دنبال نداشت و کار تا آنجا پیش رفت که پرونده این تخلف به سازمان تعزیرات  حکومتی رفت.
براساس حکم سازمان تعزیرات حکومتی وی به دلیل فعل متقلبانه به برکناری به مدت 6ماه و پرداخت مبلغ 28/278/600/000 ریال خسارت محکوم کرد.
به نظر می‌رسد در رابطه با  اپیدمی تب برفکی در سال 1394 و ابتدای سال 95 کهرام و رئیس سازمان دامپزشکی باید پاسخگو باشند که چرا واکسن تب برفکی در موسسه رازی تولید نشد و خسارات میلیاردی به دام مملکت و امنیت غذایی کشور زده شد.
حمید کهرام بعد از برکناری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شد که نشان می‌دهد انتصابها در دولت یازدهم بیش از اینکه برمبنای شایسته‌سالاری باشد، بر مبنای اهداف جناحی و سیاسی است. به‌ویژه اینکه این مدیر متقلب هم‌اکنون مسئولیت ستاد روحانی در خوزستان را برعهده گرفته است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم بگید روحانی ،
آخه تا کی میخواهید سرتان را تا گلو تو برف فرو ببرید؟
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد!!!!!!!!!!!