جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۳
ذوالنور:

آیا یک رأی می‌ارزد به اینکه بغض علیه شیعه راه بیاندازید؟

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 517694
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در اطراف کشور ایران دارد که هیچ‌کدام دور از چشمان موشکی ایران نیست.
آیا یک رأی می‌ارزد به اینکه بغض علیه شیعه راه بیاندازید؟
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور ایران برنداشته است، اظهار داشت: کشور ایران بیش از صدها هزار موشک مخفی برای پایگاه‌های آمریکا دارد که بااین‌وجود آیا برجام سایه جنگ را از مردم کشور ایران برداشته است.

وی افزود: چرا مسئولان به دشمنان گرا می‌دهند؟ چرا شکاف میان شیعه و سنی راه می‌اندازند؟ آیا فردی به شما حمله کرده ‌که فرماندار زن نگذارید؟ آیا یک رأی می‌ارزد به اینکه بغض علیه شیعه راه بیاندازید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با دنیا جنگ نداریم اما بنا هم بر این نیست که تسلیم شویم، عنوان کرد: کشور آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در اطراف کشور ایران دارد که هیچ‌کدام دور از چشمان موشکی ایران نیست.
وی ادامه داد: دورترین پایگاه نظامی آمریکا از کشور ایران در اقیانوس هند و نزدیک‌تر ین آن‌ها در بحرین بوده که همه آن‌ها در تیررس موشک‌های ایران است.

ذوالنور با اشاره به ابعاد فرهنگی جامعه، خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان می‌گویند هیچ سایتی فیلتر نشده آیا هنر است؟ اینکه با نوامیس مردم بازی می‌شود در سایت‌ها و شما آن‌ها را فیلتر نمی‌کنید افتخار است؟.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آیا فردی که ۳۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد ذخیره انقلاب است، ابراز کرد: یقیناً گزینه‌های انقلاب می‌توانند طعم استفاده از جوانان را به جامعه نشان دهند و این کار شدنی است، بنابراین باید از چهار درصد مرفهان کم کرد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریف
Iran, Islamic Republic of
این آقا حاضر است نظام و دستاوردهای آن را به خاطر قدرت طلبی خود بفروشد ، برای ایشان هیچ سختی ندارد به باد دادن همه چیز ، نمونه اش را در مذاکرات هسته ای دیدیم. در دنیایی که وهابیت تکفیری بر اسلام شیعی میتازد، سخنانی اینگونه ناجوانمردانه ، اثبات اعتقادات و تبلیغات تکفیری است. و دشمنان چنان پررو شده اند که ایران اسلامی را تهدید به جنگ میکنند. چرا؟ چون حرفهای این رئیس جمهور بی بصیرت آنها را به تشتت در نظام اسلامی امیدوار کرده است. و فکر میکنند میتوانند غلطی بکنند. هرچند دشمنان کور خوانده اند، ولی از مقام رسمی کشور بعید است این همه کم خردی و بی خردی.
Iran, Islamic Republic of
روحانی بااین عصبانیتهایش و داستانهائی که بافت و گفت ضرر فراوانی به زیر بنای نظام زد که همه زحمتها را هدر داد !!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی برای ماندن در قدرت حاضر است ایران را به اتش بکشد.