کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی در مختارنامه زندگی مرا عوض کرد

22 ارديبهشت 1396 ساعت 11:24

بازیگر نقش حرمله در مختارنامه گفت: بازی در این مجموعه، زندگی من را به دو بخش قبل از مختار و بعد از مختار تقسیم کرد.



به گزارش جهان نیوز، انوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: امسال خوشبختانه در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهادات زیادی شده و حتی تا مرحله تست گریم هم رفته ام، اما به قول بازیگران تا چند سکانس در یک اثر بازی نکنید هیچ چیز در بازیگری قطعی نشده است و بسته به تجربه‌ای که دارم تا همه چیز قطعی و صد در صد نشده باشد چیزی نمی‌گویم.وی درباره حضورش در تئاتر افزود: در بخش تئاتر هم مشکل اصلی برای من همیشه نمایشنامه بوده و آثار کمی از لحاظ متن ایراد دارند اما در این بین به تازگی در یک نمایش آیینی به ایفای نقش خواهم پرداخت که در جشنواره آیینی سنتی روی صحنه خواهد رفت.
 
وی درخصوص با اشاره به سختگیری خود در انتخاب آثار ادامه داد: با افزایش سن و تجربه انتخاب کمی سخت و با وسواس بیشتری شکل می‌گیرد، زیرا انتظار‌ها از آدم بالا می‌رود.  من هم این روزها کمی سختگیرانه به بازیگری نگاه می‌کنم و بیشتر از کمیت کیفیت برای من مهم است.
 
این بازیگر سینما و تئاتر در مورد بازی نقش حرمله در سریال مختارنامه تصریح کرد: بازی در سریال مختارنامه، زندگی من را به دو بخش قبل از مختار و بعد از مختار تقسیم کرد. همین قدر بگویم که مختارنامه همواره در همه جا همراه من است.  بازی در این سریال با ان محتوای عظیم هم از لحاظ بازیگری و هم از لحاظ اخلاقی اتفاقی ویژه در زندگی من رقم زد. بازی در برخی نقش‌ها تقدیر انسان را رقم می‌زند و برای من بازی در نقش حرمله همه چیز را عوض کرد. افتخار می‌کنم که در سریالی با مضمون امام حسین(ع) به ایفای نقش پرداخته‌ام.
وی در همین راستا تاکید کرد: قدیم اگر در یک نقش منفی بازی می‌کردی مردم به واسطه سادگی حتی شاید با تو برخورد هم می‌کردند اما این روزها با وجود رسانه‌ها همه چیز رنگ دیگری گرفته است اما باز هم بودند مردمان پاک و ساده دلی که فارغ از سریال اتفاقات را جدی گرفته بودند و من را مورد شماتت قرار می‌دادند.
معظمی با تبریک ایام شعبانیه خاطرنشان کرد: از همین ایام مبارک ماه شعبان که ولادت چهار بزرگ عالم بشریت است را تبریک گفته و آرزو می‌کنم که هرچه زودتر امام زمان (عج) ظهور فرموده و جهان را غرق رحمت شود. پیشاپیش فرارسیدن ایام مبارک رمضان را نیز به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


منبع: میزان


کد مطلب: 517683

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/517683/بازی-مختارنامه-زندگی-مرا-عوض

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com