جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حسن عباسی در جمع مردم ملایر:

‌80 درصد مردم‌ ‌در شرایط سختی قرار دارند

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 517476
رئیس اندیشکده یقین گفت: آقای رئیس جمهور اوضاع نامناسب اقتصادی جامعه، جیب خالی مردم، رانت خواری وزراء راه، بهداشت، صنعت و معدن زیبنده جمهوری اسلامی نیست.
‌80 درصد مردم‌ ‌در شرایط سختی قرار دارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  حسن عباسی چهارشنبه شب در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امروز جریان اعتدال‌گرا برای امریکا و کشور‌های غربی ‌است و دشمنان به دنبال این هستند که این دوستان را فدا کنند‌.

عباسی با اشاره به اینکه‌ امروز توطئه‌ای‌ جدیدی به مشام  نیرو‌ه‍ای انقلابی می‌رسد گفت: دولت روحانی دستش خالی است چرا که  نه در برجام موفق بوده و نه در وعده‌هایی که به ملت داده ‌و  امروز برای نخستین بار بعد از 38 سال ملت ایران به ماشین  رئیس قوه مجریه سنگ می‌زنند و‌ او را بیرون می‌کنند.

وی با بیان اینکه برجام خیلی از ظرفیت‌های ایران را خنثی کرده است، گفت: الان زمانی‌است که دشمنان می‌توانند اختلاف و‌ دودستگی ایجاد‌ کنند و ضروریست ملت و‌ به ویژه جوانان و‌ دانشجویان بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)  در خصوص توطئه ‌های امنیتی دشمنان را به خوبی مورد توجه قرار دهند .

وی در خصوص اینکه دولت حاضر در داخل و خارج از مرزها‌ اعتبارش را از دست داده است گفت: امروز مردم از دولت گله‌مند هستند به خاطر ناعدالتی و پرداخت نشدن قسط و سهم هرکس همانطور که در قرآن نیز به پرداخت قسط و سهم هرکس، تاکید شده است .

عباسی گفت: مردم دولت را از خودشان می‌دانند و از بیرون مرز‌ها خط نمی‌گیرند، اما چرا در دولتی که سخن از اعتدال می‌گوید وزیر راه و شهرسازی می‌گوید 700 میلیارد تومان درآمد دارد،  این درآمد را از کجا آورده است ؟ آیا سهم هر کس به درستی پرداخته شده است؟ آیا تخصیص قسط انجام شده است ؟

وی گفت: آیا دولتی که در حال حاضر 700 میلیارد تومان بدهی دارد و وزیر راهش 700 میلیارد تومان ثروت دارد و می‌گوید مسکن مهر مزخرف است  دوباره می‌تواند مشکلات این مردم و‌ جامعه را حل کند‌.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به توهین‌ها، بی‌انصافی‌ها و رفتار‌های ناجوانمردانه دولت و اطرافیانش علیه دولت‌های قبلی و زیر سئوال بردن عملکرد حدود 3 هزار نفر از وزراء، فرمانداران و مسئولان  و غیره‌ گفت:باید سئوال کرد خود این آقایان در این 20 سال،  16 سال قبل و 4 سال دولت فعلی چه کرده‌اند.

وی افزود :امروز ما با ویژه‌خوارگی‌ها مشکل داریم ، با حضور فرزندان وزراء خارجه، محیط زیست  در امریکا، انگلیس و کانادا مشکل داریم و باید گفت آقای رئیس جمهور اوضاع نامناسب اقتصادی جامعه،  جیب خالی مردم،  رانت خواری وزراء راه، بهداشت، صنعت و معدن زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه چرا رئیس جمهور ما ضد نیرو‌های انقلابی حرف می‌زند گفت: امروز مهمترین دارایی ملت امن بودن کشور است چرا ‌روحانی که بیشترین دوره زندگی امنیتی را داشته ‌امروز امن بودن کشور را بد نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود نظامیان در اقتصاد کشور گفت:  در دولت هاشمی‌، خاتمی و روحانی بود که نظامیان به کار‌های اقتصادی کشانده شدند و امروز اگر پروژه‌‌های قابل افتتاح دولت لیست شود خواهیم دید 90 درصد کارها و ساخت سد‌ها ، راه آهن، جاده‌ها ، فرودگاه‌‌ها و غیره کار ارتش و سپاه بوده است.

عباسی افزود: ملت ایران رئیس جمهوری می‌خواهند که مردم را باور داشته باشد و مدیران میلیاردی را در کابینه خود به کارگیری نکند که درد مردم را درک نکنند.

وی افزود: امروز کشور ما نیازمند قوه مجریه‌ای است که خود و اطرافیانش پاک دست بوده  و فرزندان مسئولینش در کشور‌‌های آمریکا و، انگلیس و کانادا‌ زندگی نکنند‌.

این فعال سیاسی بیان کرد: کشور ایران امروز رئیس جمهوری می‌خواهد که دغدغه‌اش مردم باشد و در راستای منویات رهبری حرکت کند و کاری نکند که عزت و اقتدار کشور زیر سئوال رود.

وی با بیان اینکه امروز 80 درصد مردم‌ جامعه مشکلات اقتصادی دارند و زندگیشان در شرایط سختی قرار دارد گفت: امروز آمار‌های طلاق به بالاترین سطح خود رسیده سن ازدواج در حال افزایش است ، بی کاری بیدا می‌کند اما رئیس جمهور و رئیس مجلس ما بی خیال  هستند و نگران نیستند .

وی اضافه کرد: ما دولتی می‌خواهیم که نگوید چرا شهرهای زیرزمینی موشکی را به دنیا نشان می‌دهید و روی موشک‌هایتان می‌نویسید که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شد»، ما می‌گوییم این حرف امام بود که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، ما دولتی می‌خواهیم که به این مصادیق و حرف امام افتخار کند.

عباسی تصریح کرد: ما دولتی می‌خواهیم که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و مسیرش در مسیر ولایت و رهبری باشد.

وی در ادامه با گریزی به امضای سند 2030 در دولت یازدهم، به گلایه‌های رهبری نسبت به این اتفاق اشاره کرد و گفت: ایشان از اجرای بی سر و صدای این سند از سوی شورای انقلاب فرهنگی گلایه کردند و فرمودند چرا این شورا چنین کاری کرده است؟

عباسی با بیان اینکه اجرا و مفاد این سند ضد دین است گفت: اینجا جمهوری اسلامی است و مفاد این سند اگر در این کشور اجرایی شود هیچ چیز از اسلام  باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه این سند بنیاد خانواده را به شدت نشانه گرفته است افزود: با اجرای این سند در بسیاری از کشورها امروز آثار مخرب آن را شاهد هستیم.

 وی همچنین با بیان اینکه مسؤولان در قبال همه مردم مسئولند گفت: شما در قبال مسائل دنیوی و حتی اخروی مردم مسؤولید چرا برخی مسئولان می‌گویند بهشت و جهنم مردم به ما ربطی ندارد؟

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد: ما می‌گوییم چرا ربط ندارد! چقدر مراجع تقلید ما در مورد ربا و سیستم ربوی بانک‌ها  تاکید دارند چقدر روی این مسئله فریاد بزنند؟

عباسی گفت: مگر نه اینکه ربا خود باعث از بین رفتن برکت در زندگی مردم می‌شود؟ چرا امروز در بسیاری از زندگی‌های  مردم برکت وجود ندارد این مسائل را چه کسی به وجود می‌آورد، اینها باید درست شوند.
وی خاطرنشان کرد: حکومت ما حکومت دینی است و در حکومت دینی باید طبق مسائل اسلام عمل کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *