جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فراخوان نخستین جایزه تئاتر کمدی تهران

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 517355
نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران با یادمان مرتضی احمدی در تهران برگزار می‌شود.
فراخوان نخستین جایزه تئاتر کمدی تهران

به گزارش جهان نيوز، این جایزه فرهنگی و هنری با هدف کمک به ایجاد همدلی و همگرایی هر چه بیشتر در بین فعالان تئاتر کمدی ، کمک به ارتقاء سطح کیفی تئاتر کمدی ، نمونه سازی و ارائه الگوی مناسب برای این گونه نمایشی ، کمک به اعتلای سلامت اخلاقی حوزه تئاتر کمدی و ایجاد فضای مناسب جهت بهره مندی بیشتر خانواده ایرانی از آثار نمایشی کمدی ، تلاش در افزایش روحیه نشاط و شادی بر مبنای فرهنگ اصیل ایران اسلامی ، تلاش در افزایش انسجام صنفی و حرفه ای گروه های نمایش کمدی و ارتقاء کیفی رشته‌های مختلف نمایش کمدی از طریق سنجش و داوری کارشناسان در سال 1396 برگزار می‌شود.
مطابق فراخوان تمامی آثار نمایشی که مجوز اجرای عمومی خود را از کار گروه تئاتر کمدی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی دریافت کرده‌اند، الزاماً در این ارزیابی حاضر خواهند بود .
این ارزیابی مختص نمایش‌هایی است که در بازه زمانی هفتم فروردین ماه (روزهای ملی نمایشی ) تا 30 مرداد ماه 1396 به اجرای عمومی در آمده‌اند .
نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران در بخش‌های نمایشنامه نویسی ، کارگردانی ، بازیگری زن و مرد ، طراحی صحنه ، طراحی نور ، طراحی لباس ، طراحی گریم ، طراحی پوستر ،بروشور ، هویت بصری و تبلیغات مجازی برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
ملاک سنجش این جایزه فرهنگی هنری معطوف به ارزش‌های فرهنگی حاکم بر جامعه و شئونات اسلامی است و به آثاری که موازین اخلاقی را رعایت کرده و از طریق نمایش شان باعث ارتقاء اخلاق و ارزش های معنوی در جامعه شده اند ، توجه بیشتری خواهد داشت.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *