پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بارسلونا و رد پیشنهاد بازگشت دنی آلوس

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 517313
دو نشریه معتبر مادریدی و بارسلونایی تایید کرده اند که زمستان گذشته، ایجنت دنی آلوس به مسئولان بارسا پیشنهاد بازگشت این بازیکن را داده بود.
بارسلونا و رد پیشنهاد بازگشت دنی آلوس

به گزارش جهان نيوز، یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستان گذشته جدایی دنی آلوس از بارسا به عنوان بازیکن آزاد بود. دفاع راست برزیلی پس از 8 سال حضور درخشان در بارسا، با استفاده از بندی در قراردادش توانست به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شود.
لوئیس انریکه، سرمربی بارسا هم با این جدایی مخالف نبود و دلخوش به درخشش سرجی روبرتو و الکس ویدال، نگرانی خاصی از خود بروز نداد اما گذشت زمان ثابت کرد که این جدایی چه لطمه بزرگی به بارسا زده است.
 
 

 
 
آلوس البته درخشش در تیم جدیدش را دیر شروع کرد. او یک نیم فصل برای وفق پیدا کردن با شرایط یوونتوس زمان صرف کرد و از ماه فوریه و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، به بازیکن ثابت بیانکونری ها تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان نیز بوده است.
آلوس شب گذشته یک گل زد و یک پاس گل داد تا یووه با برتری 2-1 بر موناکو، صعودش به فینال چمپیونزلیگ را قطعی کند. بیانکونری ها حالا به کسب سه گانه نزدیک تر از همیشه هستند.
 
 

 
 
بی شک بسیاری از هواداران بارسا با مشاهده عملکرد ضعیف ویدال و تنها ماندن روبرتو در جناح راست، حسرت جدایی آلوس را می خوردند و عجیب تر خبری است که موندودپورتیوو و مارکا امروز منتشر کرده اند.
 
ژانویه گذشته ایجنت آلوس در شرایطی که این بازیکن هنوز به فضای یوونتوس عادت نکرده بود، در تماس با مسئولان بارسا پیشنهاد بازگشت وی را می دهد که این پیشنهاد با مخالفت مواجه می شود.
آلوس در یووه ماندنی شد و حالا این بارسلونا است که حسرت تصمیم غلط خود را می خورد. آبی اناری ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای دومین سال متولی حذف شدند (سال گذشته توسط اتلتیکو و امسال توسط یوونتوس) و در لالیگا هم قهرمانی شان به نتایج رئال بستگی دارد.

منبع:ورزش3
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *