جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دی ماریا در فهرست خرید فصل آینده بارسا

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 517035
بارسلونا برای فصل بعد قصد فروش آردا توران را دارد و برای جایگزینی وی نیز چند بازیکن را زیر نظر گرفه است.
دی ماریا در فهرست خرید فصل آینده بارسا

به گزارش جهان نيوز، موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که آردا روزهای آخر حضورش در بارسلونا را پشت سر می گذارد و احتمالا به تیمی در لیگ برتر انگلیس خواهد رفت. مسئولان بارسا نیز از حالا در اندیشه پیدا کردن بازیکنی با کیفیت به جای وی هستند. آردا که سال 2015 و با تبلیغات فراوان پیراهن بارسا را به تن کرد، هرگز نتوانست به انتظارتی که از وی می رفت پاسخ بدهد.
 
بارسا در بازار نقل و انتقالات به دنبال تقویت خود در سه منطقه است: در خط میانی، دفاع راست و نیز بال تهاجمی. برای بال تهاجمی چند بازیکن مدنظر قرار دارند که در این میان، توجهات بیشتر روی سه نام معطوف شده است: دی ماریا، ویتولو و مارکو رویس.
 
 

 
 
دی ماریا دومین سال حضورش در پی اس جی را پشت سر می گذارد و سبقه رئالی او این انتقال را جنجالی نیز خواهد کرد.
او سه فصل دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد و می تواند در هر دو منطقه میانی و تهاجمی بازی کند. به ادعای موندودپورتیوو، از آنجا که بارسا سخت خواهان جذب مارکو وراتی از پاری سن ژرمن است، بعید به نظر می رسد که بتواند هر دو بازیکن را همزمان به خدمت بگیرد؛ پس شانس جذب دی ماریا چندان بالا نیست.
 
ویتولو نیز که از 2013 برای سویا بازی می کند، تا 2020 با این باشگاه قرارداد دارد. او به طور متوسط بین 10 تا 15 گل در هر فصل به ثمر می رساند؛ هرچند که در فصل جاری تنها 4 بار گلزنی کرده است. رابطه خوب بین بارسا و سویا، شانس جذب ویتولوی ملی پوش را بالا برده است.
 
مارکو رویس نیز دیگر گزینه بارسلونا است. ستاره آلمانی دورتموند، دو سال پیش نیز مدنظر بارسا بود؛ ولی در نهایت ترجیح داد قراردادش را تمدید کند. شانس او بیشتر از دی ماریا و کمتر از ویتولو است. رویس تا 2019 با زردپوشان قرارداد دارد.
 
 


منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *