جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

روایت زندگی بازیگر روسی که مسلمان شد

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 516935
«دیناره» مستندی درباره گرایش به اسلام در کشور روسیه و فعالیت های تبلیغی بانویی مسلمان به همین نام در این کشور، سه شنبه 19 اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود.
روایت زندگی بازیگر روسی که مسلمان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ «دیناره» نام بانویی روسی است که سرگذشتی جالب دارد، او پیش از این بازیگر تئاتر در کشورش بوده و نقش‌های گوناگونی ایفا کرده است ولی بعد از اینکه با دین اسلام آشنا شد، مسیر زندگی‌اش تغییر کرد. او به تدریج به تعالیم نورانی اسلام آشنا می‌شود و اسلام را می‌پذیرد، پس از آن بازیگری را کنار گذاشته و مجری برنامه‌ای برای مسلمانان روسیه می‌شود. «دیناره» سعی در شناساندن اسلام به مردم روسیه دارد و مشتاق است تا دیگران را هم با راهی که خودش را نجات داده آشنا کند.
 


این بانوی تازه مسلمان عقیده دارد امروزه مسلمانان روسی به عنوان اقلیتی بزرگ در این کشور نیاز به تبلیغ گسترده مبانی و معارف دینی دارند و باید با آموزه‌های معرفتی دین اسلام بیش از گذشته آشنا شوند. مستند «دیناره» بر اساس زندگی او و به همت خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده و قرار است سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21:00 از شبکه افق پخش شود.
تکرار آن هم روز بعد ساعت 14 روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *