پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چرا مناظرات نمایندگان کاندیداها پخش نشد؟

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 516934
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز در مورد مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات به جمع بندی نرسیده ایم و این موضوع فعلاً قطعی نیست.
چرا مناظرات نمایندگان کاندیداها پخش نشد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ سید احسان هادی زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره زمان برگزاری مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این رابطه هنوز جمع بندی نکرده ایم و فعلاً جزئیات این برنامه معلوم نیست.
وی درباره علت مبهم ماندن این بخش از تبلیغات انتخاباتی گفت: عدم اجماعی که بین برخی از نامزدها برای مناظره نمایندگان آنها وجود دارد، این کار را قدری برای ما سخت کرده است.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پس از جمع بندی و مشخص شدن زمان، جزئیات آن اعلام می شود، تصریح کرد: امیدواریم تا بعد از برگزاری مناظره سوم نامزدها، تکلیف مناظره نمایندگان آنها نیز معلوم شود.

اخیراً حسام  الدین آشنا، نماینده ستاد حسن روحانی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود عنوان کرده بود که برای برگزاری مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات آمادگی دارد اما پاسخی دریافت نکرده است؛ در پی انتشار این پست، الیاس نادران، نماینده ستاد سیدابراهیم رئیسی در نامه ای آشنا، آمادگی کامل خود را برای مناظره اقتصادی با نمایندگان روحانی و جهانگیری در هر مکانی به انتخاب آنها، اعلام کرد.

در پی این اعلام آمادگی نماینده رئیسی، حسام الدین آشنا ابتدا عنوان کرد که بعد از مناظره سوم به این پیشنهاد فکر می کند و سپس با انتشار پست جدیدی در کانال تلگرامی خود، شروط جدیدی برای برگزاری این مناظره مطرح کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *