چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

واکنش زاکانی به واردات توسط وزیر آموزش و پرورش

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 516602
دبیر کل شورای عالی بسیج گفت: شایسته آموزش و پرورش و مسئول نظام اسلامی نیست که در مقام مسئولیت، فرصت‌های خود را در جای دیگری هدر دهد و با این کار عملاً فرصت‌ها و موقعیت‌های جدی کشور، نادیده گرفته شود.
واکنش زاکانی به واردات توسط وزیر آموزش و پرورش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ علیرضا زاکانی دبیرکل شورای عالی بسیج در پاسخ به پرسشی پیرامون تناسب تصدی امر تعلیم و تربیت و تجارت توسط وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: معتقد هستم زمانی که کسی مسئولیتی می‌پذیرد، این کار را باید فرصتی برای خدمت بداند؛ متأسفانه کسانی که الان مسئولیت دارند در کنار آن، یک زمان جدی هم برای کارهای شخصی گذاشته‌اند.
 
وی افزود: عملاً فرصت و موقعیت‌های جدی کشور با این کار همزمان، نادیده گرفته شده و از دست می‌رود.
زاکانی ادامه داد: اگر این فرصت سوزی به دلیل اشتغال به فعالیت‌های دیگر، توسط کسی که متصدی جایگاه تعلیم و تربیت است، باشد، این عیب تشدید می‌شود به خصوص که مشخص شود موضوع واردات کالا بوده است.

دبیر کل شورای عالی بسیج اضافه کرد: شایسته آموزش و پرورش و مسئول نظام اسلامی نیست که در مقام مسئولیت، فرصت‌های خود را در جای دیگری هدر دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *