جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

هاشمی‌طباء: لیست اموالم را اعلام نمی‌کنم

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 516585
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : من با اعلام اموال کاندیداها مخالف هستم و گفته‌ام که اعلام نمی‌کنم.
هاشمی‌طباء: لیست اموالم را اعلام نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: بزرگترین گناه نزد خداوند آن است که آنچه بر زبان می‌آورید را نتوانید انجام دهید.

وی افزود: امروز مردم در معرض تهدید داخلی و خارجی هستند.اولویت بنده رسیدگی به وضعیت آمایش سرزمینی و محرومان است. به نظر من مهمترین حوزه‌ای که می توان از آن اشتغال ایجاد کرد گردشگری است.

هاشمی طبا ادامه داد: اقداماتی که انجام خواهم داد منطبق با برنامه ششم توسعه و بودجه کشور خواهد بود. من با اعلام اموال کاندیداها مخالف هستم و گفته‌ام که اعلام نمی‌کنم.این پیشنهاد از سوی یکی از کاندیداها برای جو سازی مطرح شد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوریدر پاسخ به سوال تسنیم گفت: با فردی برای حضور در انتخابات مشورت نکردم و برای کناره گیری از انتخابات با فردی مشورت نمی کنم تا انتها در صحنه هستم اگر انتخاب نشدم ادامه دولت روحانی را به صلاح کشور می‌دانم.

این خبر در حال تکمیل است.......
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *